Technologia wspierająca sprzedaż kredytów hipotecznych Banku Millennium
Bank Millennium, w ramach realizacji strategii rozwoju sprzedaży kredytów hipotecznych w Internecie, uruchomił aplikację CRM do obsługi zgłoszeń klientów
Aplikacja wdrożona przez firmę technologiczną eo Networks wprowadza nowe standardy w obsłudze klientów on-line. Rozwiązanie łączy działania związane z obsługą klientów Banku, od pierwszego kontaktu za pośrednictwem Internetu. Aplikacja jest zintegrowana ze stronami internetowymi Banku oraz innych portali internetowych - czytamy w informacji przesłanej wortalowi Wirtualnemedia.pl.
„Aplikacja do obsługi sprzedaży kredytów okazała się niezbędna dla szybkiej i elastycznej obsługi naszych klientów. Rozwiązanie technologiczne zaprojektowane stricte dla potrzeb naszej organizacji pracy ułatwiło gromadzenie danych oraz zarządzanie nimi w procesie przyznawania kredytu” – powiedziała Agnieszka Nachyła, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Bankowości Hipotecznej Banku Millennium..
Ze względu na wysoce zindywidualizowane potrzeby Banku oraz najwyższe wymogi funkcjonalne oczekiwane od aplikacji, położono duży nacisk na wybór odpowiedniego wykonawcy. W wielostopniowej procedurze przetargowej przeanalizowano rozwiązania kilku firm.
„Projekt firmy eo Networks spełnił nasze wymagania. Do wyboru przekonało nas także doświadczenie firmy w oferowaniu rozwiązań dla bankowości i finansów” – powiedziała Agnieszka Nachyła
„Po gruntownym przeanalizowaniu oczekiwań Banku wiedzieliśmy, że aplikacja musi być szybka, niezawodna oraz przyjazna w obsłudze dla użytkowników nie mających specjalistycznej wiedzy informatycznej. Jednak nadrzędnym celem było dla nas opracowanie rozwiązania, które przyniesie konkretne korzyści dla klientów Millennium.” – powiedziała Katarzyna Gratys, Key Account Manager eo Networks.
Dołącz do dyskusji: Technologia wspierająca sprzedaż kredytów hipotecznych Banku Millennium