W połowie grudnia na antenie TVP1 pojawi się nowy serial historyczny „Królowie”, który w ramówce zastąpi produkcję „Korona królów. Jagiellonowie”. Telewizja Polska nie planuje już kolejnego serialu o władcach Polski - ustalił portal Wirtualnemedia.pl
Fundusz Vesper Investment, należący do Grzegorza Błażewicza, krakowskiego przedsiębiorcy i byłego prezesa portalu Interia.pl, kupił 38 proc. udziałów w spółce Tygodnik Powszechny, wydawcy magazynu pod tym samym tytułem. - Celem inwestycji jest kontynuacja transformacji spółki w nowoczesne medium społeczno-kulturalne, zwiększenie jej potencjału przychodowego i sprostanie rosnącemu zapotrzebowaniu czytelników na dziennikarstwo wysokiej jakości - podano w komunikacie.
W sobotę 14 grudnia br. TVP2 pokaże zerowy odcinek programu „Kabaret łączy pokolenia”. Wystąpią m.in. Jerzy Kryszak, Kabaret pod Wyrwigroszem oraz Kabaret A jak! - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Kino Polska TV zdecydowało, że nie będzie wnioskować o przedłużenie koncesji naziemnej dla stacji Zoom TV. Jest ona dostępna na MUX-8 od jesieni 2016 roku.
Do grona prowadzących „Pytanie na śniadanie” w TVP2 dołączy Krystyna Sokołowska, laureatka tytułu Miss Polonia 2022 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Tygodnik „Polityka” zmienił makietę i szatę graficzną oraz wprowadził nowe rubryki: „Galeria Polityki” z rysunkami satyrycznymi i „To jeszcze nie koniec”.
Abonenci UPC Polska otrzymują w ostatnich dniach dwa listy od Play – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jeden z nich jest polecony i dotyczy szeregów zapisów umowy z przejętym operatorem, które zostały decyzją prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznane za niedozwolone i nieskuteczne.
Wymarzony bezpłatny multipleks naziemnej telewizji cyfrowej Polaków powinien składać się ze stacji National Geographic, Discovery, HBO, Polsat Sport i Canal+ - wynika z ósmej edycji badania Projekt Cyfrowizja agencji Wavemaker. Ankietowani doceniają TVN i Polsat, a kanały typu TV Trwam czy Republika najchętniej wymieniliby na inne.
Teleturniej „Cudowne lata” w telewizyjnej Dwójce oglądało średnio 599 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Program cieszył się mniejszą oglądalnością niż emitowane w ubiegłym sezonie w tym samym paśmie muzyczne show „Tak to leciało!”.
Grupa Eurozet wprowadza zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: działu planowania i zakupu radia, działu rozwoju produktu digital, działu rozwoju narzędzi sprzedażowych, działu niestandardów i promocji oraz działu analiz i wsparcia sprzedaży.
W TVN7 pojawi się program „Bez kompleksów” pokazujący metamorfozy urody u uczestniczek. Prowadzącą będzie Małgorzata Rozenek-Majdan, właśnie ogłoszono casting na uczestniczki.
Współpracę z telewizją wPolsce24 (Fratria) zaczęła Emilia Ziemnicka, w ostatnich latach związana m.in. w TVP Info. Stacja dalej szuka reporterów do swojego zespołu.
Współpracę z Kanałem Zero zaczął Hubert Kłoda - youtuber i dziennikarz zajmujący się tematyką motoryzacyjną. Poprzednio był związany z magazynem „Auto Świat”.
W środę dziennikarze brytyjskich gazet "Guardian" i "Observer" (Scott Trust) rozpoczęli 48-godzinny strajk w proteście przeciwko planowanej sprzedaży "Observera" firmie Tortoise Media - poinformowały brytyjskie media. To pierwszy od ponad 50 lat strajk w "Guardianie".
Fundacja Telewizji Lokalnych, powołana z inicjatywy Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej poinformowała o powołaniu nowych władz. Na czele nowego zarządu stanął Krzysztof Pstrong, dyrektor generalny PIKE, który objął funkcję prezesa. Wiceprezesem została Anna Kobielska-Okrój z Telewizji Proart.
Orlen w ramach czteroletniej umowy sponsoringowej z Polskim Związkiem Piłki Nożnej może zapłacić 171 mln zł, z czego 134 mln zł to kwota gwarantowana.
Telewizja Republika szykuje nowy program o tematyce politycznej, który ma być emitowany w niedziele wieczorem. Jego gospodarzami będą Monika Borkowska i Adrian Borecki.
Stowarzyszenie Content Marketing Polska ruszyło z trzecią edycją badania „Kondycja rynku content marketing”. Głównym celem raportu jest diagnoza sytuacji panującej na rynku content marketing w Polsce. Wyniki badania zostaną opublikowane w portalu Wirtualnemedia.pl.
Radio TOK FM wystartowało z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „My wiemy, o co zapytać”. Jej celem jest podkreślenie roli stacji jako medium, które stawia “najważniejsze pytania i prowadzi dialog na najwyższym poziomie”.
Telewizja TVN przygotowuje świąteczny koncert kolęd z udziałem gwiazd, który zostanie wyemitowany na antenie w Wigilię i Boże Narodzenie. Na scenie wystąpią m.in. Igor Herbut, Ewa Bem, Alicja Majewska, a także gwiazda tegorocznej Eurowizji Junior, Victoria Nicole.