SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

4 000 ambasadorek rekomenduje nową owsiankę Nestlé

Ruszyła kampania rekomendacji konsumenckich promująca wprowadzenie na rynek owsianki Nesvita "Naturalnie na śniadanie" (Nestlé). Za przeprowadzenie akcji odpowiada agencja Streetcm Polska.

Podstawowym elementem kampanii jest product seeding, polegający na dostarczaniu uczestnikom kampanii produktu do przetestowania. Trafia on również do ich rodzin i znajomych, a opinie o nowości przekazywane są bezpośrednio do producenta.

W kampanii rekomendacji bierze udział 4 tys. ambasadorek w wieku 25-45 lat, posiadających rodziny. Otrzymały one nową owsiankę Nesvita do przetestowania i podzielenia się ze swoimi znajomymi. Do ambasadorek trafiiły płatki Nesvita "Naturalnie na śniadanie" w rodzinnym kartoniku zawierającym 10 saszetek płatków, we wszystkich trzech smakach wprowadzonych właśnie do sprzedaży: waniliowym, golden syrup oraz jabłko z cynamonem. Ambasadorki otrzymały także przewodniki zawierające informacje o produkcie i jego walorach odżywczych.

Dwa podstawowe cele kampanii to zapoznanie konsumentów z produktem i przedstawienie jego zalet smakowych i odżywczych oraz umożliwienie producentowi przeprowadzenia badania konsumenckiego i poznania szczerych opinii na temat nowych płatków.

Dołącz do dyskusji: 4 000 ambasadorek rekomenduje nową owsiankę Nestlé

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl