62 proc. internautów ma profil w serwisie społecznościowym
Serwisy społecznościowe na całym świecie stale zyskują na popularności.
Z badania 'Power to the People: Social Media Tracker' przeprowadzonego przez dom mediowy Universal McCann wynika, że 62,5 proc. internautów z całego świata w wieku od 16 do 54 lat ma swój profil w portalu społecznościowym, a 71,1 proc. odwiedziło profil znajomej osoby.
Najwyższy odsetek internautów z profilem w serwisie społecznościowym odnotowano w Rosji (85,3 proc.), która wyprzedziła Indie (78,0 proc.) i Chiny (70,0 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się: Brazylia (69,0 proc.), Wielka Brytania (64,0 proc.), Korea Południowa (62,0 proc.), Hiszpania (59,0 proc.), USA (59,0 proc.), Francja (50,1 proc.), Niemcy (46,8 proc.) oraz Włochy (45,9 proc.).
Najpopularniejszą aktywnością wykonywaną na omawianych stronach jest pisanie wiadomości do znajomych, co robi 81,5 proc. użytkowników portali społecznościowych.
Następne okazały się tutaj: umieszczanie zdjęć (76,3 proc.), szukanie starych znajomych (74,3 proc.), szukanie nowych znajomych (56,4 proc.), dołączanie do grup (47,9 proc.), wyświetlanie ulubionej/aktualnie słuchanej muzyki (35,3 proc.), instalowanie przydatnych dla danego użytkownika aplikacji/widżetów (33,5 proc.), umieszczanie klipów wideo (33,1 proc.), nawiązywanie kontaktów z przyczyn zawodowych (29,9 proc.), pisanie bloga (29,1 proc.), instalowanie aplikacji/widżetów, aby zobaczyli je inni (24,4 proc.), organizowanie spotkań, imprez, wydarzeń (23,7 proc.), wyświetlanie cyfrowego znaku, np. awatara, tapety (23,5 proc.), umawianie się (17,0 proc.) oraz promowanie zespołu (14,5 proc.).
Dołącz do dyskusji: 62 proc. internautów ma profil w serwisie społecznościowym