ABC ujawnia niepełną listę reklamodawców Oskarów
Telewizja ABC, która przeprowadzi transmisję z ceremonii wręczenia Oskarów, ujawniła częściową listę reklamodawców, którzy będą promować się na jej antenie w trakcie uroczystości.
Tegoroczna gala, która odbędzie się w najbliższą niedzielę, będzie jubileuszowa - nagrody zostaną wręczone po raz osiemdziesiąty.
Po Super Bowl, Oskary są drugim najchętniej oglądanym wydarzeniem w amerykańskiej telewizji. Nic więc dziwnego, że cena jednego półminutowego spotu wynosi blisko 1,8 miliona dolarów (o około 7 procent więcej niż przed rokiem) - informuje serwis Mediaweek. Ubiegłoroczną ceremonię obejrzało średnio 40,2 miliona Amerykanów.
Na ujawnionej przez ABC liście, którzy zdecydowali się na wyłożenie takiej kwoty, znalazło się 11 reklamodawców: American Express, Coke, JCPenney, L'Oreal, General Motors, Mars/Masterfoods, MasterCard, McDonald's, Procter & Gamble, Bertolli Frozen Dinners oraz Dove Cream Oil Bodywash.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: ABC ujawnia niepełną listę reklamodawców Oskarów