Amerykański 'Idol' twarzą marki Skechers
David Cook, zdobywca głównej nagrody w programie "American Idol" został twarzą marki obuwia lifestylowego Skechers. Umowa obowiązywać będzie do grudnia 2009 roku.
- Zawsze postrzegałem markę Skechers jako bardzo "cool", dlatego cieszę się, że mogę być częścią jej kampanii - argumentuje David Cook. Pochodzący z Teksasu artysta 21 maja wygrał siódmą edycji amerykańskiego "Idola", zdobywając w finałowym odcinku 56 proc. głosów. Tydzień po zwycięstwie w jego 11 piosenek znalazło się w weekendowym wydaniu prestiżowej amerykańskiej listy Billboard Hot 100.
- Podpisanie umowy z Davidem to kolejny krok współpracy Skechersa ze wschodzącymi gwiazdami muzycznymi - dodaje Michael Greenberg, prezes firmy. - Przenikanie się muzyki i mody jest korzystne dla obu dziedzin. Daje korzyści gwiazdom i marką, które są z nimi kojarzone,. Dlatego zainwestowaliśmy w takie osobowości jak Britney Spears, Christina Aquilera, Carrie Underwood, Ashlee Simpson i David Cook - zaznacza.
Cook jest drugim - po Carrie Underwood - zwycięzcą amerykańskiego "Idola" - który promować będzie markę Skechers na świecie. Amerykańska kampania z wykorzystaniem wizerunku 25-letniego artysty obejmie prasę, outdor oraz sklepy. Kreacja reklam utrzymana będzie w klimacie odzwierciedlającym osobowość, cechy charakteru oraz zainteresowania artysty.
Dołącz do dyskusji: Amerykański 'Idol' twarzą marki Skechers