SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Górka i Joanna Czayka pokierują działem międzynarodowym w Infinity Media

Do zespołu domu mediowego Infinity Media dołączyły Anna Górka i Joanna Czayka, które pokierują nowo utworzonym działem międzynarodowym. Górka objęła stanowisko international sales directora a Czayka international sales managera.

Anna Górka i Joanna Czayka Anna Górka i Joanna Czayka

Do zadań Górki należy kompleksowa obsługa kampanii zagranicznych. Z kolei Czayka zajmie się budowaniem strategii międzynarodowej.

- Powołanie działu międzynarodowego to krok w stronę realizowanej dotychczas polityki sprzedażowej Infinity Media. Dążymy do poszerzenia kompetencji, oferując pełen wachlarz usług mediowych nie tylko w kraju, ale również  poza granicami Polski. Zależy nam na mocnym zaznaczeniu ugruntowanej już pozycji na szerszym rynku. Wierzę, że rozwijanie nowego działu i powiększenie załogi Infinity Media zaowocuje szeregiem nowych sukcesów i  dalszym rozwojem firmy na poziomie globalnym - mówi Kamil Wojciechowski, prezes Infinity Media.

Anna Górka ostatnio kierowała pracą działu międzynarodowego w Evolution Media Net jako head of international sales. Wcześniej pracowała m.in. w dziale sprzedaży ARBOInteractive Polska.

Joanna Czayka zdobywała doświadczenie zawodowe w dziale sprzedaży międzynarodowej ARBOmedia Polska. Pracowała również w oddziale Goldbach w Londynie. Przed związaniem się z Infinity Media pracowała w Evolution Media Net na stanowisku international sales managera.

Dołącz do dyskusji: Anna Górka i Joanna Czayka pokierują działem międzynarodowym w Infinity Media

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ben Dżonson
Nie widzę tego, IM ma ogólnie słabe kompetencje, nie walczy o klientów, ma słabe warunki u wydawców. Dział międzynarodowy to trochę inna kwestia, bardziej brokerska, ale marża słaba.
0 0
odpowiedź