Beata Madeja i Sylwia Chada odchodzą z Wydawnictwa Bauer
Beata Madeja i Sylwia Chada kończą pracę w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer. Ich obowiązki przejmują Izabela Sarnecka i Ewa Kozłowska, a dotychczasowy dział kluczowych klientów zostaje wydzielony jako osobna struktura.
Wydawnictwo Bauer wydzieliło ze swojego biura reklamy dział kluczowych klientów, który jako osobna struktura - pod nową nazwą dział ofert multimedialnych - będzie koordynować i wspierać wszystkie sekcje reklamy Grupy Bauer Media w zakresie tworzenia ofert multimedialnych. Ta zmiana ma na celu usprawnienie procesu sprzedaży oraz dalszą poprawę jakości serwisu dla klientów zarówno w biurze reklamy wydawnictwa, jak i na poziomie korporacyjnym. Dyrektorem nowego działu zostaje Grażyna Romańczyk, dotychczasowy szef działu kluczowych klientów w biurze reklamy.
W związku z tymi zmianami z Wydawnictwa Bauer odchodzą
Beata Madeja, dotychczasowy dyrektor ds.
sprzedaży, oraz Sylwia Chada, do tej pory dyrektor
ds. oferty multimedialnej. Ich obowiązki od 1 października
przejmują - po awansie na nowo utworzone stanowiska zastępców
dyrektora biura reklamy - Izabela Sarnecka i Ewa
Kozłowska.
Sarnecka odpowiadać będzie za segmenty tytułów telewizyjnych,
komputerowych i motoryzacyjnych, a Kozłowska - za segmenty tytułów
kobiecych (poradnikowe i rozrywkowe), luksusowych oraz
młodzieżowych. Do obu zastępczyń raportują szefowie reklamy tytułów
lub grup tytułów z odpowiednich segmentów, a one z kolei podlegają
bezpośrednio Marcinowi Gudowiczowi, dyrektorowi biura
reklamy Wydawnictwa Bauer.
Dołącz do dyskusji: Beata Madeja i Sylwia Chada odchodzą z Wydawnictwa Bauer