SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dyskusja bombek choinkowych w bożonarodzeniowej kampanii Biedronki (wideo)

Sieć sklepów Biedronka (należąca do Jeronimo Martins Polska) zaczyna kampanię reklamową związaną z Bożym Narodzeniem. Za jej obsługę marketingową odpowiadają firmy Duda Polska, Huta 19 im. Joachima Fersengelda i Wavemaker.

Na razie udostępniono krótki spot wizerunkowy zapowiadający bożonarodzeniową kampanię Biedronki. W reklamie bombki schowane w kartonie po zapachach wypieków i gotowania przed Bożym Narodzeniem domyślają się, że święta są już niebawem.

- Niech połączy nas wspólne gotowanie! - podkreślono w opisie spotu.

 

Trzy tygodnie temu Biedronka zaczęła kampanię wizerunkową pod hasłem „Więcej świeżości w codzienności”, której bohaterami są pracownicy tej sieci sklepów dbający o świeżość sprzedawanych tam owoców i warzyw.

W połowie listopada skończyła się kolejna odsłona promocji „Gang Słodziaków”. Z kolei od lipca br. cotygodniowe promocje cenowe w Biedronce są reklamowane pod hasłem „Ale tydzień!”.

Działania reklamowe Biedronki obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem. Za obsługę komunikacji reklamowej marki odpowiadają agencja Duda Polska (kreacja reklam), agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda (aktywności w internecie) oraz dom mediowy Wavemaker (planowanie i zakup mediów).

W trzecim kwartale br. sprzedaż w sieci Biedronka wzrosła o 10,9 proc. do 3,2 mld euro. Natomiast sprzedaż w złotych w porównywalnej liczbie sklepów (LfL, like-for-like) poszła w górę o 7,8 proc. Na koniec września działały 2 932 sklepy Biedronka, o 32 więcej niż na koniec ub.r.

Dołącz do dyskusji: Dyskusja bombek choinkowych w bożonarodzeniowej kampanii Biedronki (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl