BPH TFI promuje "Pieniądze od MARC-a"
BPH TFI rozpoczęło prasowo-internetową kampanię reklamową funduszu inwestycyjnego o nazwie BPH FIZ Korzystnego Kursu. Hasła przewodnie akcji zawierają słowo MARC będące skrótem walut dostępnych w tej ofercie.
Wprowadzana przez BPH Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych usługa BPH FIZ Korzystnego Kursu umożliwia inwestowanie w waluty Meksyku, Arabii Saudyjskiej, Rosji i Chin, czyli tzw. krajów MARC. Dlatego w kampanii reklamującej tę ofertę wykorzystano wieloznaczność tego określenia, wymyślając hasła "Pieniądze od MARC-a" i "Odkryj MARC-a". - Wierzymy, że te slogany zaintrygują klientów poszukujących możliwości inwestowania w nowe, niezależne od wahań giełdowych fundusze, zwłaszcza że oferujemy dobór walut wyjątkowy na polskim rynku - uzasadnia Wojciech Bablok, dyrektor departamentu marketingu i PR w BPH TFI.
Rozpoczynająca się kampania reklamowa BPH FIZ Korzystnego Kursu prowadzona będzie w prasie ('Gazeta Wyborcza' i 'Rzeczpospolita'), internecie (m.in. na strony wyborcza.pl i bankier.pl) oraz 220 oddziałach Banku BPH (ulotki, standy 3D, plakaty i naklejki na podłogę). Akcja obejmuje także działania z zakresu marketingu bezpośredniego skierowane do klientów BPH TFI: mailingi, telemarketing i poddruki na wyciągach potwierdzeń transakcji. Kreację - zaplanowanej do 24 października kampanii - przygotowała agencja Walk The Line.
Dołącz do dyskusji: BPH TFI promuje "Pieniądze od MARC-a"