Budżet medialny Sony dla OMD
Dom mediowy OMD wygrał przetarg na międzynarodowy budżet medialny firmy Sony Computer Entertainment.
OMD w finałowej rozgrywce przetargu na budżet, którego wartość wynosi 80 milionów funtów, pokonał dom mediowy Mindshare. Wcześniej z przetargu wyeliminowane zostały m.in. domy mediowe MPG, Starcom MediaVest Group i Vizeum.
Celem Sony Computer Entertainment było połączenie medialnych działań promujących na 12 rynkach jej konsole do gier wideo PlayStation w jedną sieć.
OMD, który do tej pory obsługiwał już firmę na wielu rynkach, będzie teraz odpowiedzialny za jej obsługę medialną w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Belgii, Holandii, Luksemburgu, Austrii, Szwajcarii, Australii oraz Nowej Zelandii.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Budżet medialny Sony dla OMD