SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cennik TVN: droższe „Fakty”, tańsze „Na Wspólnej” i „W-11”

W lutowym cenniku reklamowym TVN najdroższe są spoty przy „Faktach”, których ceny wzrosły w skali roku. Tańsze niż rok wcześniej są za to reklamy przy Na Wspólnej” i „W-11 wydziale śledczym”.

Za emisję reklamy w lutym przy „Faktach” w dzień powszedni trzeba zapłacić 48,6 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty dotyczą spotów 30-sekundowych), natomiast nadanie reklamy o tej porze w sobotę kosztuje 44,8 tys. zł, a w niedzielę - 49,3 tys. zł. Rok temu ceny spotów przy programie wynosiły od 36,5 do 39,4 tys. zł.

Z kolei na reklamę w paśmie informacyjnym po „Faktach” - złożonym ze „Sportu”, „Pogody” i „Uwagi!” - należy wydać od 26,2 do 38,1 tys. zł przy emisji od poniedziałku do soboty, a od 31,9 do 41 tys. zł przy emisji w niedzielę. Rok temu nadanie o tej porze spotu kosztowało maksymalnie 32,6 tys. zł.

Tańsze są za to reklamy przy serialu „Na Wspólnej”, które obecnie kosztują 33,2-33,4 tys. zł, podczas gdy rok wcześniej trzeba było na nie wydać nawet 38 tys. zł. Z kolei najwyższe ceny spotów przy „W-11 wydziale śledczym” wynoszą obecnie 26,5 tys. zł (przy emisji w poniedziałek lub wtorek) i 33,8 tys. zł (emisja w środę lub czwartek). Przed rokiem takie reklamy kosztowały, odpowiednio, 34 i 38,3 tys. zł.

Tańsze są spoty przy weekendowych wieczornych filmach. Przy piątkowych kosztują maksymalnie 21,9 tys. zł, przy sobotnich - 18,4 tys. zł, a przy niedzielnych - 27,5.

Przeciętny koszt GRP w grupie wiekowej 16-49 to obecnie 3,47 tys. zł, czyli dokładnie o 170 zł więcej niż rok temu. Najdroższe GRP jest w grupie docelowej mężczyzn w wieku 16-39 lat - kosztuje 4,82 tys. zł.

TVN udostępnił lutowy cennik reklamowy jako drugi duży nadawca. W poniedziałek swoją ofertę na luty dla marketerów zaprezentowała TVP (szczegóły tego cennika). Natomiast już ponad tydzień temu sprzedaż reklam na luty rozpoczęła reprezentująca 59 kanałów tematycznych firma Atmedia (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Cennik TVN: droższe „Fakty”, tańsze „Na Wspólnej” i „W-11”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
i tyle kasy wydawac na piszczace gluty
ktorych nie da sie ogladac,bo bez sensu
ale ostatnio pojawilo sie sporo fajnych
reklam,nawet wysyp i jak przyjemnie
krotko i tresciwie
0 0
odpowiedź
User
gościu
Gdzie Ty Olo widzisz te fajne reklamy? W kółko są te same, nudne, mało kreatywne spoty..Lipa totalna!
0 0
odpowiedź
User
olo
malo kreatywne ? a co one maja kreowac ? gluty maja odgrywac role
tatusia i mamusi,a ja mam klikac w okienko,zeby pojsc do sklepu i
cos kupic i nie wiem co ? a wtedy dostane bonus w postaci zakretki ?
a potem bedzie quiz,jaki kolor sukienki ma glut ? a co drugi powiedział ?
rany,ja mam IQ w normie,widze,ogladam,kupuje albo nie..
ale nie gluty
0 0
odpowiedź