'CKM' lepszy od 'Playboya'
Miesięcznik 'CKM' zdecydowanym liderem sprzedaży wśród miesięczników dla mężczyzn.
'CKM' miał w kwietniu sprzedaż ogółem na poziomie 81 336 egz. (o ponad 30 proc. mniej niż w kwietniu 2005 roku) – wynika z danych ZKDP.
Na drugim miejscu znalazła się polska edycja ”Men’s Health Polska” , a na trzecim – ”Playboy".
kwiecień | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
CKM | 81336 | 124081 |
Men’s Health Polska | 57757 | 58794 |
Playboy | 56388 | 55490 |
Dobry wynik zanotował shoppingowy magazyn Agory 'Logo' (miesięcznik od marca, wcześniej kwartalnik), który w kwietniu osiągnął sprzedaż 70 512 egz.
Dołącz do dyskusji: 'CKM' lepszy od 'Playboya'