comScore: ponad 10 mld klipów obejrzanych na stronach Google
Amerykańscy internauci obejrzeli w sierpniu bieżącego roku rekordową liczbę 25,37 miliarda klipów wideo online.
Z danych firmy badawczej comScore wynika, że rekordowa była także liczba użytkowników zza oceanu oglądających filmiki wideo w sieci - 161,1 miliona.
Zdecydowanie najwięcej klipów zostało obejrzanych na stronach należących do Google - 10,05 miliarda, z czego 99 proc. stanowiły materiały w serwisie YouTube. Za Google znalazły się strony należące do: Microsoftu (546,5 miliona obejrzanych klipów), Viacom Digital (539,5 mln), Hulu (488,3 mln), Fox Interactive Media (380,1 mln), Yahoo! (355,2 mln), Turner Network (299 mln), CBS Interactive (169 mln), Disney Online (162,9 mln) oraz AOL LLC (156,9 mln).
Google było również zdecydowanym liderem jeśli chodzi o liczbę unikalnych użytkowników zza oceanu (121,4 miliona) odwiedzających w sierpniu serwisy wideo. Następne pod tym względem były: Microsoft (54,9 mln), Yahoo! (51,6 mln), Fox Interactive Media (48,9 mln), Viacom Digital (42,4 mln), Hulu (38,5 mln), CBS Interactive (35,7 mln), Turner Network (28,2 mln), AOL LLC (28,1 mln) oraz Facebook.com (24,2 mln).
Z danych comScore wynika również, że każdy ze wspomnianych 161,1 miliona amerykańskich internautów oglądających w sierpniu materiały wideo w sieci, stanowiących 81,6 proc. tamtejszej populacji online, przeznaczył średnio 582 minuty na oglądanie klipów. Statystyczny użytkownik obejrzał 157 filmików, a każdy z nich trwał średnio 3,7 minuty.
Dołącz do dyskusji: comScore: ponad 10 mld klipów obejrzanych na stronach Google