Coraz więcej konsumentów płaci za wideo online
12 milionów amerykańskich internautów zapłaciło w bieżącym roku za materiały w serwisach wideo online.
Jak informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na raport firmy badawczej Parks Associates pod nazwą 'Broadband Video: A Market Update', oznacza to znaczący wzrost w porównaniu z całym ubiegłym rokiem, gdy takich użytkowników było niewiele ponad 3 miliony.
Według analityków Parks Associates wzrost na tym rynku spowodowała dostępność w Internecie wysokiej jakości treści oraz szeroka gama produktów takich jak iPody, które pozwalają na łatwiejsze przesyłanie takich treści między różnymi urządzeniami.
Nie jest jednak pewne czy cyfrowe dostarczanie rozrywki przez Internet rozprzestrzeni się jeszcze bardziej. Przyczyną są kwestie związane z prawami autorskimi, z którymi muszą sobie poradzić dostawcy wideo online i producenci urządzeń elektronicznych, aby rynek ten w pełni się rozwinął.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Coraz więcej konsumentów płaci za wideo online