SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cyfrowy budżet reklamowy McLaren Group dla AKQA

Agencja AKQA wygrała przetarg na obsługę globalnego cyfrowego budżetu reklamowego McLaren Group.

W przetargu na budżet grupy skupionej wokół zespołu wyścigowego Formuły 1 McLaren, AKQA pokonała nie wymienione z nazwy agencje. Do tej pory grupa nie korzystała w tym zakresie z usług żadnej firmy.

Opracowaniem globalnej strategii cyfrowej dla brytyjskiego przedsiębiorstwa zajmie się londyński oddział agencji AKQA.

W skład mającej swoją siedzibę w Woking McLaren Group wchodzą spółki McLaren Racing, McLaren Automotive, McLaren Electronic Systems, McLaren Marketing, McLaren Applied Technologies oraz Absolute Taste.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy budżet reklamowy McLaren Group dla AKQA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl