DnB Nord uczy norweskiego w kampanii polisy lokacyjnej
Bank DnB Nord Polska rozpoczyna kampanię reklamową polisy lokacyjnej. Akcja przebiega pod hasłem "Fortjene znaczy zasługiwać" nawiązującym do norweskiego pochodzenia tej firmy.
Startująca właśnie kampania Banku DnB Nord Polska reklamuje oferowaną przez niego polisę lokacyjną, która łączy cechy lokaty bankowej i ubezpieczenia oraz daje zysk 5,67 proc., na koniec okresu ubezpieczenia odpowiadający 7 proc. rocznie z lokaty. Akcja podkreśla, że firma pochodzi z Norwegii, która jest kojarzona w Polsce z stabilnością, zamożnością i bezpieczeństwem. Wyraża to już samo hasło kampanii "Fortjene znaczy zasługiwać", w którym wykorzystane jest autentyczne norweskie słowo, a także kreacja spotów złożonych ze scenek pokazujących pozytywne cechy typowe dla Norwegów.
Akcja od 30 marca obejmuje internet (bannery, filmy streamingowe i quizy interaktywne w serwisach takich jak onet.pl; wp.pl; gazeta.pl, interia.pl, bankier.pl, money.pl, rzeczpospolita.pl, nasza-klasa.pl i wyszukiwarce Google) oraz telewizję (billboardy sponsorskie w TVN 24 przy prognozie pogody i programie "Szkło kontaktowe"). Kreację i strategię kampanii - zaplanowanej do końca maja - przygotowała agencja reklamowa Xandu, natomiast strategią i zakupem mediów zajął się MEC Interaction, internetowe ramię domu mediowego Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: DnB Nord uczy norweskiego w kampanii polisy lokacyjnej