SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Eobuwie.pl otwiera trzy kolejne sklepy stacjonarne

W najbliższych dniach serwis eobuwie.pl uruchomi 3 nowe sklepy stacjonarne: jeden w Częstochowie i dwa w Warszawie. Będzie mieć łącznie 22 placówki.

Po 1 lutego sieć eobuwie.pl będzie obejmować już 22 sklepy stacjonarne. 24 stycznia marka uruchomiła swój punkt w Galerii Jurajskiej w Częstochowie, a 31 stycznia otworzy podobny w Galerii Północnej w Warszawie, a 1 lutego - w Westfield Arkadii, również w stolicy.

Sklep eobuwie.pl łączy dostępność dziesiątek tysięcy modeli butów do wyboru z możliwością przymierzenia ich na miejscu. Do przeglądania oferty korzysta się z dostępnych na miejscu tabletów. Produkty można również zamówić z wyprzedzeniem, używając własnego smartfona. Dodatkowo, bieżąca oferta dostępna w danym salonie wyświetlana jest na ekranach multimedialnych. Wybrane modele butów można przymierzać na miejscu. Produkty dostarczane są z magazynu na zapleczu sklepu maksymalnie w 3 minuty. W sklepach oferowany jest ten sam asortyment, co w serwisie online: 80 tys. produktów od ponad 500 marek. Jest na bieżąco aktualizowany.

- W naszych salonach postawiliśmy na omnichannel, czyli sprzedaż wielokanałową. Połączyliśmy korzyści kanałów offline i online. Dzięki temu można błyskawicznie obejrzeć towar w sieci, np. podczas przerwy na lunch, zamówić go i komfortowo odebrać w salonie - mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail w eobuwie.pl.

esize.me pomoże dobrać buty

We wszystkich 3 nowo otwieranych salonach dostępna będzie usługa esize.me.  To rozwiązanie pomaga dobrać buty w oparciu o skan 3D stóp. Specjalny skaner w kilka sekund wykonuje trójwymiarowy model stóp klienta, a następnie porównuje go ze skanami wszystkich butów znajdujących się w ofercie sklepu, pochodzących od dowolnej marki.

Do korzystania z esize.me kilka miesięcy temu zachęcali w reklamach Dorota Wellman i Marcin Prokop.

– Skan wykonuje się raz. Potem każdy klient może przypisać go do swojego numeru komórkowego lub adresu e-mail i w dowolnym momencie - czy to podczas zakupów stacjonarnych czy online - skorzystać z rekomendacji. Naturalnym uzupełnieniem esize.me jest możliwość doboru spersonalizowanych wkładek, którą eobuwie.pl już oferuje swoim klientom podczas zakupów online– dodaje Konrad Jezierski.

Eobuwie.pl działa obecnie na 15 europejskich rynkach i zwiększa skalę działalności.

autor:
2020-01-23

Dołącz do dyskusji:

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl