eurobank reklamuje 'codzienny zysk z góry' (wideo)
W telewizji i internecie startuje kampania reklamowa rachunku "Codzienny zysk" i lokaty "Zysk z góry" w eurobanku. Akcja promuje atrakcyjne warunki tych ofert.
Rozpoczynająca się właśnie kampania eurobanku reklamuje wprowadzany w nim rachunek "Codzienny zysk" i lokatę "Zysk z góry". Wykorzystywane w akcji dwa animowane spoty w lekkiej konwencji podkreślają zalety każdej z oferty: dzienną kapitalizację odsetek na rachunku oszczędnościowym oraz płatne z góry odsetki na 3-miesięcznej lokacie. - Rachunek to propozycja dla klientów ceniących elastyczność i stały dostęp do pieniędzy, a w przypadku lokaty zwracamy uwagę na wysoki zysk w postaci odsetek wypłacanych z góry - opisuje Agnieszka Połomska, zastępca dyrektora departamentu marketingu w eurobanku. - Chcemy także wzmacniać wizerunek eurobanku jako instytucji, która specjalizuje się nie tylko w szybkich kredytach, ale także oferuje atrakcyjne produkty z innych kategorii - dodaje.
Akcja od 4 maja jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN, Polsat i kanały tematyczn) i internecie (m.in. onet.pl, nasza-klasa.pl, gadu-gadu). Kreację kampanii - zaplanowanej do 24 maja - przygotowały agencje DDB (telewizja) i Mind Chilli (internet), media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom, a za działania PR odpowiada agencja Rc2.
Dołącz do dyskusji: eurobank reklamuje 'codzienny zysk z góry' (wideo)