Facebook wygrywa walkę o czas brytyjskich internautów
Serwis społecznościowy Facebook jest bliski pokonania komunikatoraMSN Messenger jako aplikacji internetowej, na którą brytyjscyużytkownicy przeznaczają najwięcej swojego czasu.
Z badania firmy Nielsen Online wynika, że w okresie kwiecień2007 - kwiecień 2008 łączny czas spędzany przez internautów zwielkiej Brytanii na stronach Facebook zwiększył się z 500 milionówdo 2,4 miliarda minut - informuje serwis Brand Republic.
W tym samym okresie liczba minut spędzanych na korzystaniu zkomunikatora internetowego MSN/Windows Live Messenger zmniejszyłasię z 3,2 do 2,4 miliarda. Po wspomnianych serwisach na kolejnychmiejscach znalazły się: eBay (1,7 miliarda minut), wyszukiwarkaGoogle (900 milionów) oraz YouTube (600 milionów).
Z danych Nielsen Online wynika też, że komunikatory generalnietracą na skutek rosnącej popularności serwisów społecznościowych. Wprzypadku tych pierwszych łączna liczba minut spadła z 3,9 do 2,9miliarda, podczas gdy w przypadku tych drugich wzrosła z 2,4 do 3,7miliarda.
Z kolei ogólna liczba minut przeznaczanych w kwietniu bieżącegoroku na korzystanie z internetu przez brytyjskich użytkownikówwzrosła wobec kwietnia roku ubiegłego o 4 procent i wyniosła 33,3miliarda.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Facebook wygrywa walkę o czas brytyjskich internautów