SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Garnier - nie daje drugiej szansy...

Mężczyzna próbuje przerwać błędne koło. Jego włosy prześladuje łupież, którego nie może się pozbyć, używając zwykłego szamponu. Tak rozpoczyna się akcja spotu reklamowego nowej linii szamponów przeciwłupieżowych Garnier Fructis Antipell, adaptowanego przez agencję reklamową Publicis.

W polskiej wersji kreacji reklamowej nowy produkt Garnier wystąpił pod nazwą "Antyrecydywista", ponieważ eliminuje ryzyko nawrotu łupieżu.

30 - sekundowy spot telewizyjny od 1 października zagości na antenie TVP, TVN i Polsatu oraz w kanałach tematycznych. Kampanię Garnier Fructis Antipell będą wspierać też materiały reklamowe w prasie kobiecej: Claudia, Tina, Dobre Rady, Viva, Avanti, Logo, Gala, Wysokie Obcasy, Newsweek, Naj, Poradnik Domowy, Przyjaciółka oraz akcja outdoorowa w całej Polsce.

Media zaplanował ZOG.

Kampania - Garnier Fructis Antipell

Klient: L`Oreal Polska:

Przedstawiciel klienta:
Michał Breś - Senior Brand Manager
Anna Mieczkowska - Product Manager

Agencja: Publicis

Client Service:
Agnieszka Wichracka - Group Account Director
Monika Zaręba - Account Executive

Produkcja TV:
Monika Derda - Produkcja TV

Kreacja:
Bartek Mularczyk - Art Director
Julia Wójcik - Copywriter

Początek kampanii: 01.10.2007.

Dołącz do dyskusji: Garnier - nie daje drugiej szansy...

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl