Garnier - nie daje drugiej szansy...
Mężczyzna próbuje przerwać błędne koło. Jego włosy prześladuje łupież, którego nie może się pozbyć, używając zwykłego szamponu. Tak rozpoczyna się akcja spotu reklamowego nowej linii szamponów przeciwłupieżowych Garnier Fructis Antipell, adaptowanego przez agencję reklamową Publicis.
W polskiej wersji kreacji reklamowej nowy produkt Garnier wystąpił pod nazwą "Antyrecydywista", ponieważ eliminuje ryzyko nawrotu łupieżu.
30 - sekundowy spot telewizyjny od 1 października zagości na antenie TVP, TVN i Polsatu oraz w kanałach tematycznych. Kampanię Garnier Fructis Antipell będą wspierać też materiały reklamowe w prasie kobiecej: Claudia, Tina, Dobre Rady, Viva, Avanti, Logo, Gala, Wysokie Obcasy, Newsweek, Naj, Poradnik Domowy, Przyjaciółka oraz akcja outdoorowa w całej Polsce.
Media zaplanował ZOG.
Kampania - Garnier Fructis Antipell
Klient: L`Oreal Polska:
Przedstawiciel klienta:
Michał Breś - Senior Brand Manager
Anna Mieczkowska - Product Manager
Agencja: Publicis
Client Service:
Agnieszka Wichracka - Group Account Director
Monika Zaręba - Account Executive
Produkcja TV:
Monika Derda - Produkcja TV
Kreacja:
Bartek Mularczyk - Art Director
Julia Wójcik - Copywriter
Początek kampanii: 01.10.2007.
Dołącz do dyskusji: Garnier - nie daje drugiej szansy...