Garnier reklamuje koloryzację włosów Color&Shine (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca koloryzację do włosów Garnier Color&Shine. Akcja jest prowadzona w telewizji i prasie.
Kampania reklamowa wprowadzająca koloryzację do włosów Garnier Color&Shine podkreśla, że jest ona wzbogacona o olejek arganowy i ekstrakt z żurawiny, natomiast nie zawiera amoniaku. Akcja, której twarzą jest modelka Bar Rafaeli, informuje również, że produkt zapewnia optymalne pokrycie siwych włosów i pozostawia włosy miękkie w dotyku. Przekaz pod hasłem "Olśniewający kolor pełen blasku lśniący tysiącami refleksów!" jest skierowany do kobiet w wieku 18-44 lat chcących podkreślić naturalny kolor swoich włosów, delikatnie zmienić ich odcień i nadać im blask.
Akcja od 3 sierpnia jest prowadzona w prasie, a od 10 sierpnia - w telewizji. Adaptację kampanii - zaplanowanej w prasie do końca września, a w telewizji do 4 października - przygotowała agencja reklamowa Publicis, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith Optimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Garnier reklamuje koloryzację włosów Color&Shine (wideo)