SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Garnier rusza z kampanią Garnier Body Dance

Z dniem 15 czerwca 2008 roku rusza nowa ogólnopolska kampania konkursowa kosmetyków Garniera do pielęgnacji ciała pod hasłem Garnier Body Dance opierająca się na serwisie internetowym www.garnierbodydance.pl - artykuł sponsorowany.

Akcja Garnier Body Dance opiera się na tańcu i związanych z nim emocjach. Kierowana jest do wszystkich dbających o swoje ciało i kochających gorące rytmy.

Głównym celem kampanii jest nawiązanie dialogu między marką Garnier, a Konsumentem. To właśnie taniec pozwala naturalnie uwolnić swoje emocje i ciało - pomaga wyrazić siebie. Wierzymy, że emocjonalny kontakt z odbiorcą naszych produktów jest kluczem do osiągnięcia sukcesu i wzmocnienia pozycji lidera na rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała - mówi Przemysław Jaczewski, Product Manager Garnier, pomysłodawca i autor kampanii. Taniec i związane z nim emocje w sposób wręcz idealny komponują się z misją Garniera "Dbaj o siebie" - dodaje.

Internauci mają możliwość uczestnictwa w tworzeniu treści witryny, aktywnie biorąc udział w specjalnie przygotowanym konkursie będącym połączeniem aktywności online i promocji handlowej w sklepach na terenie całej Polski.

Projekt Garnier Body Dance idealnie wpasowuje się w koncepcję WEB 2.0. wykorzystując prawdziwy potencjał internetu, jakim są sami użytkownicy. Przygotowaliśmy dla nich trzy strefy w zależności od preferencji. Strefa Dancefloor pozwala na aktywny udział w konkursie - zbieramy punkty wrzucając na stronę samodzielnie nakręcone filmy z własnymi układami tanecznymi. Strefa Dance Game to gra, w której mierzymy się z innymi zawodnikami na interaktywnym parkiecie. Dodatkowo dostępne jest specjalne forum dyskusyjne, na którym zarejestrowani użytkownicy dyskutują na interesujące ich tematy - mówi Małgorzata Bogacka, Senior Account Manager agencji D&C Graphics. Jesteśmy przekonani, że projekt jest idealnie dopasowany do potrzeb internautów. Użytkownicy sami będą zachęcać swoich znajomych do udziału w akcji polecając im konkurs - dodaje.

Specjalnie dla Garnier Body Dance, pozyskano partnerów Akcji, którymi są: największa i najnowocześniejsza szkoła tańca Egurrola Dance Studio - sponsor 5-dniowych, personalizowanych, jedynych w Polsce warsztatów tanecznych prowadzonych w trybie 1 na 1 (instruktor - tancerz), oraz IQ Publishing - dostawca najwyższej jakości produktów multimedialnej rozrywki.
Wierzymy, że unikalny wkład trzech stron partnerskich będzie stanowił dla Konsumenta wyjątkową wartość dodaną. Cieszymy się z faktu, że to właśnie te dwie firmy zdecydowały się stanąć u naszego boku - mówi Przemysław Jaczewski.

Akcja Garnier Body Dance trwa od 15 czerwca do 15 sierpnia 2008 roku i będzie wspierana w internecie oraz we wszystkich biorących w niej udział punktach sprzedaży na terenie całej Polski tj. w sieciach hiper- i supermarketów, sklepach tradycyjnych, drogeriach i drogeriach sieciowych.

Całość działań TTL w internecie przygotowała agencja reklamowa D&C Graphics. Za projekty BTL odpowiada agencja Publicis.

dcD&C Graphics to polski odział kreacyjny jednej z najstarszych brytyjskich firm Darkstone&Cardinal Business Group istniejacej od 1861. Firma posiada w Polsce biura w Łodzi, Wrocławiu, Warszawie i Grodźcu. Zajmuje się kampaniami reklamowymi, produkcją telewizyjną oraz szeroko rozumianą kreacją wizualną. W Polsce obsługuje m. in.: L'Oréal Polska, Ceramikę Paradyż, Polską Grupę Energetyczną, UMŁ, Metro, Wydawnictwo Wilga, Kross, Se-Ma-For.


Więcej informacji na temat kampanii udzielają:
Małgorzata Bogacka
Darkstone & Cardinal Sp. z o.o.
Tel. 042 634 17 54 e-mail: m.bogacka@dc-graphics.pl

Przemysław Jaczewski
L'Oreal Polska Sp. z o.o.
e-mail: pjaczewski@pl.loreal.com


Kampania - Garnier Body Dance

Klient: L'Oreal Polska:

Przedstawiciele klienta
Przemysław Jaczewski - Product Manager
Paulina Kaczmarek - Group Product Manager

Agencja: D&C Graphics (część Darkstone&Cardinal Business Group)

Client Service
Małgorzata Bogacka - Senior Account Manager
Kreacja
Piotr Maciocha - Senior Art Director
Maciej Mizer - Art Director
Michał Kolasa - Lead Graphic Designer
IT
Tomasz Maciąg - IT Director

Dołącz do dyskusji: Garnier rusza z kampanią Garnier Body Dance

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl