SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gazeta Prawna i Nasz Dziennik liderami

W I półroczu najwięcej z reklam straciła "Gazeta Wyborcza" i "Dziennik Sportowy"

W pierwszym półroczu 2003 najwięcej z reklam zarobiła "Gazeta Wyborcza", ale w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego przychody zmniejszyły się o 9,2%. Druga Rzeczpospolita zarobiła mniej o 1,3%. Najwięcej jednak stracił "Dziennik Sportowy" aż 24,5% - wynika z danych Agora Monitoring.

W tym czasie największy wzrost przychodów z reklam zanotowały: "Gazeta Prawna", "Nasz Dziennik" i "Puls Biznesu".

dzienniki ogólnopolskie reklamy krajowe i lokalne
Tytuł I-VI 2002 I-VI 2003 dynamika
GAZETA WYBORCZA 353 307 633 320 779 868 -9,2%
RZECZPOSPOLITA 60 973 023 60 189 641 -1,3%
SUPER EXPRESS 39 614 782 41 563 536 4,9%
PULS BIZNESU 10 275 512 13 816 460 34,5%
DZIENNIK SPORTOWY 12 103 822 9 135 849 -24,5%
GAZETA PRAWNA 4 492 851 7 907 078 76,0%
PARKIET GAZETA GIEŁDY 4 126 170 5 189 940 25,8%
TRYBUNA 3 040 236 3 223 672 6,0%
NASZ DZIENNIK 1 231 453 2 125 972 72,6%
SPORT 562 664 596 372 6,0%
PRAWO I GOSPODARKA 4 120 202 0 -100,0%
ŻYCIE 2 956 907 0 -100,0%
Suma całkowita 496 805 255 464 528 390 -6,5%

Dane cennikowe; dotyczą wpływów ze standardowych reklam i ogłoszeń prasowych.
nie uwzględnia rabatów (zawiera wydatki cennikowe);
nie uwzględnia ogłoszeń drobnych, insertów i innych niestandardowych reklam (wklejek; wszywek);
nie uwzględnia reklam tytułów w tytułach tego samego wydawcy;


Dołącz do dyskusji: Gazeta Prawna i Nasz Dziennik liderami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl