IMM z Polską Akcją Humanitarną
Instytut Monitorowania Mediów został jednym z partnerów strategicznych Polskiej Akcji Humanitarnej
Instytut Monitorowania Mediów został jednym z partnerów strategicznych Polskiej Akcji Humanitarnej. Działanie to jest kolejnym elementem odpowiedzialnego biznesu jakie w ostatnim czasie wprowadził IMM.
W ramach współpracy IMM bezpłatnie dostarcza wycinki prasowe o Fundacji. Przekazywany jest także wynik monitoringu audycji radiowych i telewizyjnych. Z zebranych przekazów powstanie kompleksowe archiwum Polskiej Akcji Humanitarnej, w którym znajdą się wszystkie, ukazujące się w mediach informacje, dotyczące Fundacji. Instytut Monitorowania Mediów podjął się tego zadania w ramach wprowadzania w firmie zasad odpowiedzialnego biznesu. Oprócz współpracy z organizacjami charytatywnymi, od początku roku IMM aktywnie wspiera Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a także jest w trak-cie wprowadzania programu aktywnej komunikacji z klientami oraz kontrahentami. Wdraża-ne są również działania pozapłacowej motywacji pracowników. W ramach komunikacji z otoczeniem IMM prowadzi monitoring wybranych wydarzeń społecznych takich jak kampa-nia prezydencka, kampania parlamentarna, programy typu reality show. Z zebranych danych powstają raporty, które później są publikowane.
Instytut Monitorowania Mediów monitoruje 400 tytułów prasowych, 8 stacji telewizyjnych, 9 stacji radiowych oraz polskie zasoby internetu.
Dołącz do dyskusji: IMM z Polską Akcją Humanitarną