SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Jedynka" zyskuje, RMF FM w dół

W ciągu roku RMF FM straciło 1 punkt proc. udziału w rynku a Zetka 0,1 proc.. Spory wzrost "Jedynki" i "Trójki" oraz Time. Ostro w dół Radio Maryja.

Udziały radia RMF FM w rynku słuchalności wyniosły w ostatnim okresie (V– VII.06) 21,7 proc. co w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku oznacza spadek o 1 proc. - wynika z najnowszych danych badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company.

Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 18,0 proc. udziałem w rynku  (poprzednio 18,1 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 14,7 proc. (wzrost o 0,6 punktu proc.), a na czwartym "Trójka" - 6,2 proc. (wzrost o 0,3 punktu proc.).
 
Kolejne Radio Maryja – 1,8 proc. (spadek o 0,54 punktu proc.), Radio Bis – 0,60 proc. (wzrost o 0,23 punktu proc.), Dwójka – 0,5 proc. (spadek o 0,08 punktu proc.).

Spore zmiany w rynku rozgłośni ponadregionalnych. Swoje wyniki znacząco poprawiło radio Tok FM - aż o 0,16 punktu proc.  - duży spadek radia Wawa.

 

Udział w rynku słuchalności
  Marzec maj 2006 Kwiecień - czerwiec 2006 Maj : lipiec2006 maj : lipiec2005
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM 21,80% 22,50% 21,70% 22,70%
Radio Zet 18,50% 18,00% 18,00% 18,10%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 14,20% 14,10% 14,70% 14,10%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 6,30% 6,30% 6,20% 5,90%
Radio Maryja 2,30% 2,00% 1,80% 2,34%
Bis Polskie Radio 0,70% 0,60% 0,60% 0,37%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,70% 0,60% 0,50% 0,58%
Stacje ponadregionalne
Radiostacja 0,60% 0,80% 0,90% 0,80%
Radio Wawa 0,80% 0,70% 0,70% 0,97%
Radio TOK FM 0,80% 0,70% 0,60% 0,44%
Grupy radiowe
Grupa TIME [43] 8,10% 8,20% 8,90% 7,42%
Audytorium17 [17] 5,20% 5,30% 5,30% 5,54%
Grupa AGORA [28] 4,80% 4,60% 4,40% 4,78%
Grupa AD.POINT [11] 1,70% 1,80% 1,90% 1,57%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych,, próba odpowiednio: 22 958, 22 955, 22 967.

W porównaniu do 2005 roku wzrósł zasięg dzienny RMF FM - wynosi blisko 28%, co oznacza, że każdego dnia kontakt z tą stacją ma ponad 8,3 mln słuchaczy. Kolejna w rankingu rozgłośnia, radio ZET, notuje wynik o 4% niższy, co wskazuje na to, że dziennie słucha tej stacji ponad 1,2 mln osób mniej niż radia RMF FM.
  

Zasięg dzienny
  Marzec maj 2006 Kwiecień - czerwiec 2006 Maj : lipiec2006 maj : lipiec2005
Stacje ogólnopolskie
RMF FM 27,40% 27,70% 27,80% 27,55%
Radio Zet 24,20% 23,60% 23,80% 23,60%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 15,60% 15,70% 16,40% 15,47%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 7,50% 7,60% 7,60% 6,89%
Radio Maryja 3,80% 3,40% 3,20% 3,61%
Bis Polskie Radio 1,00% 0,90% 1,00% 0,79%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 1,10% 1,00% 1,00% 1,15%
Stacje ponadregionalne
Radiostacja 1,30% 1,60% 1,60% 1,37%
Radio Wawa 1,40% 1,30% 1,20% 1,39%
Radio TOK FM 1,10% 1,10% 1,00% 0,63%
Grupy radiowe
Grupa TIME [43] 11,10% 11,10% 11,70% 9,93%
Audytorium17 [17] 8,00% 7,90% 7,70% 8,10%
Grupa AGORA [28] 6,30% 6,10% 6,00% 6,31%
Grupa AD.POINT [11] 2,60% 2,70% 2,70% 2,18%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych,, próba odpowiednio: 22 958, 22 955, 22 967.

Dołącz do dyskusji: "Jedynka" zyskuje, RMF FM w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl