Kampania 'The Mark - Znak' wspiera relaunch piwa Grolsch
Rozpoczął się drugi etap kampanii reklamowej piwa Grolsch. Akcja pod hasłem "The Mark - Znak" wspiera relaunch tej marki.
Kampania reklamowa wspierająca ponowne wprowadzenie do sprzedaży w Polsce holenderskiego piwa Grolsch rozpoczęła się w połowie września etapem teaserowym. Wykorzystywano w nim symbol złożony z dwóch "G" stylizowanych na litery z logotypu marki, który pojawił się na plakatach i muralach, był wyświetlany na ścianach budynków w kilku największych miastach Polski oraz emitowany w kinach i internecie. W ramach akcji zorganizowano też event, w czasie którego polski linoskoczek w centrum Warszawy przeszedł wysoko nad ziemią po 2,5-centymetrowej taśmie. Działania buzz marketingowe wykorzystujące nagrania z tego wydarzenia prowadzono w serwisach internetowych Facebook i Goldenline.
Przejście do właściwej odsłony kampanii stanowił event zorganizowany 2 października pod mostem Łazienkowskim w Warszawie, w czasie którego na oczach przedstawicieli świata sztuki, kultury i biznesu artyści-performerzy i graficiarze stworzyli dzieła inspirowane ideą niezależności. Zasadniczy etap akcji jest prowadzony w kinach (30-sekundowy spot, plakaty, infotixy i woblery), internecie oraz na outdoorze (billboardy i murale). Marka Grolsch będzie też sponsorem wyprawy polskich linoskoczków do USA oraz tegorocznej edycji Free Form Festival.
Polską adaptacją kreacji - globalnie przygotowanej przez londyńską agencję The Bank - zajęła się agencja reklamowa DDB, event zrealizowała agencja Peppermint, a kampanię w internecie prowadzi agencja Netizens. Za działania public relations odpowiada agencja Hill & Knowlton Poland, natomiast media planuje i kupuje dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Kampania 'The Mark - Znak' wspiera relaunch piwa Grolsch