„Kobieta i Życie” wyprzedziła „Dobre Rady”. „Poradnik Domowy” najbardziej w dół
W październiku ub.r. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”, która pochwalić się mogła jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2015 roku wyniosła 329 012 egz. W porównaniu do października 2014 roku zwiększyła się ona o 4,34 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu, a tytuł ten na pozycję lidera awansował z miejsca drugiego.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z kolei na drugą lokatę spadły „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 283 622 egz., po spadku o 18,79 proc.
Na podium znalazł się jeszcze „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 9,01 proc. do 267 785 egz.
Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), który odnotował największy spadek w zestawieniu. Jego wynik zmniejszył się bowiem o 26,26 proc. do 197 906 egz.
październik |
||||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
439 954 |
329 012 |
329 012 |
409 988 |
315 340 |
315 340 |
Dobre Rady |
440 000 |
283 622 |
283 622 |
500 000 |
349 235 |
349 235 |
Świat Kobiety |
404 947 |
267 785 |
267 785 |
399 943 |
294 298 |
294 298 |
Poradnik Domowy |
319 500 |
197 906 |
197 906 |
395 180 |
269 383 |
268 383 |
Claudia |
321 675 |
189 732 |
169 732 |
337 974 |
194 181 |
194 031 |
Olivia |
249 970 |
126 976 |
126 976 |
224 949 |
134 640 |
134 640 |
Cała Ty |
200 000 |
113 625 |
113 625 |
240 000 |
130 271 |
130 271 |
W październiku ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych, wynoszącym 3,58 proc., pochwalić się mogła „Cała Ty” (Phoenix Press). Również i w tym ujęciu najwięcej stracił „Poradnik Domowy” - było to 27,78 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
październik |
wrzesień |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
439 954 |
329 012 |
329 012 |
479 978 |
414 232 |
414 232 |
Dobre Rady |
440 000 |
283 622 |
283 622 |
436 000 |
280 266 |
280 266 |
Świat Kobiety |
404 947 |
267 785 |
267 785 |
464 950 |
353 054 |
353 054 |
Poradnik Domowy |
319 500 |
197 906 |
197 906 |
352 640 |
274 041 |
274 041 |
Claudia |
321 675 |
189 732 |
169 732 |
307 500 |
195 300 |
195 300 |
Olivia |
249 970 |
126 976 |
126 976 |
274 925 |
172 494 |
172 494 |
Cała Ty |
200 000 |
113 625 |
113 625 |
198 000 |
109 703 |
109 703 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” wyprzedziła „Dobre Rady”. „Poradnik Domowy” najbardziej w dół