SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kolejna odsłona mundialowej kampanii Coca-Coli

Od wczoraj można oglądać najnowszy film reklamowy Coca-Cola Poland Services.

Jest to spot komunikujący uruchomioną przed dwoma tygodniami promocję konsumencką „Piłka zbliża. Podaj dalej” związaną z Mistrzostwami Świata – 2006 FIFA World Cup, której Coca-Cola jest oficjalnym sponsorem.

Film – wykorzystujący w czołówce motyw znany z pierwszej reklamy Coca-Coli związanej z Mistrzostwami („Rywale”) – jest produkcją polską, opracowaną przez agencję Publicis.

Kampania „Piłka zbliża. Podaj dalej” daje nam możliwość szerszej kreacji – wyjścia poza samą adaptację spotów. Skorzystaliśmy z tej okazji, tworząc bardzo udaną lokalną produkcję. – mówi Mikołaj Ciaś, brand manager Coca-Cola w Polsce. – Mamy też nadzieję, że sama promocja, której spot dotyczy, spotka się z szerokim zainteresowaniem widzów.

W promocji, trwającej do końca lipca, można wygrać (codziennie o godz. 15.00) podwójne wyjazdy na mecze polskiej reprezentacji oraz mundialowe piłki Adidas
z limitowanej serii (do wygrania co godzinę pomiędzy 15 marca a 15 lipca), a także nagrody gwarantowane – specjalne piłkarskie szklanki Coca-Coli.

Promocja konsumencka i komunikujący ją film reklamowy stanowią kolejny element kampanii Piłka zbliża. Podaj dalej prowadzonej przez Coca-Cola Poland Services w ramach międzynarodowego programu mundialowego Coca-Coli “We All Speak Football”. Myślą przewodnią kampanii jest przekonanie, że wielkie wydarzenia sportowe zbliżają ludzi, przełamują bariery kulturowe i społeczne. Pozwalają wspólnie przeżywać emocje i jednoczyć się.

Autorzy projektu: Publicis
creative team: Ola Merecz, Adam Radziun
client service: Basia Pyrzanowska, Nazar Al-khouri, Adam Miecznikowski
producent: Czarek Szostek
Studio: Odeon
Media: Starcom
Stacje TV: Polsat, TV4, TVN, VIVA
Czas emisji - kwiecień 06.

Dołącz do dyskusji: Kolejna odsłona mundialowej kampanii Coca-Coli

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl