SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kosmetyki Soraya promowane jako „najlepsza przyjaciółka mojej skóry”

Agencja J. Walter Thompson Company Poland opracowała wspólnie z Cederroth Polska nową strategię komunikacji marki Soraya. Jej pierwsze efekty widać w kampanii nowej linii kosmetyków Soraya Ideal Beauty skierowanej do młodych, niezależnych kobiet.

J. Walter Thompson Company Poland współpracuje z marką Soraya od marca br. i jest pierwszą w zewnętrzną agencją marketingową pracującą dla tego brandu.

W wyniku współpracy powstała nowa wizja marki skierowanej zarówno do młodych, jak i dojrzałych kobiet. Według badań marketera, Soraya to jedna z trzech najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce (rozpoznaje ją 87 proc. Polek). Jak wyjaśnia J. Walter Thompson Company Poland, po latach przerwy rewitalizację marki oparto przede wszystkim o opiekę i bliskość, odchodząc od zdystansowanego świata gwiazd. Stąd też jej nowe pozycjonowanie odbija się w obietnicy: „Najlepsza przyjaciółka mojej skóry”.

Twarzami kampanii reklamowej są pozornie zwykłe, a jednocześnie wyjątkowe kobiety. Posiadają cechy, których szukamy u ludzi, z którymi „chcielibyśmy się zaprzyjaźnić” - mówi Maciej Obuchowicz, director of strategic planning w J. Walter Thompson Company Poland.

W poprzednich latach Cederroth do promocji marki Soraya wykorzystywał wizerunki znanych kobiet - w jej reklamach występowały m.in. Martyna Wojciechowska oraz Dorota Gardias.

Dołącz do dyskusji: Kosmetyki Soraya promowane jako „najlepsza przyjaciółka mojej skóry”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl