SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maspex zachęca, by pić Kubusia Immuno na odporność (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa promująca soki Kubuś Immuno na odporność. Przygotowały ją agencje Brainbox, DotPartners i Starcom (Publicis Media).

Maspex wprowadził do oferty marki Kubuś linię Immuno. To specjalnie opracowana kompozycja soków i przecierów owocowo-warzywnych z ekstraktami roślinnymi aceroli, dzikiej róży i czarnego bzu, które powszechnie znane są w budowaniu odporności. Wszystkie są bez dodatku cukru.

W linii dostępne są 3 smaki: gruszka – czarny bez, malina – dzika róża, mango – acerola.

Nowościom towarzyszy ogólnopolska kampania w telewizji i internecie. W spocie dzieci mówią o odporności – podkreślają, jak jest ona ważna, że trzeba o nią dbać i to, że regularne spożywanie Kubusia Immuno z witaminą C wspiera odporność.

Za kreację reklam odpowiada agencja Brainbox, za banery internetowe - DotPartners. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Starcom (Publicis Media).

Dołącz do dyskusji: Maspex zachęca, by pić Kubusia Immuno na odporność (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl