Lech Lechowi
Od początku marca trwa promocja marki Lech Pils, która przez dwa miesiące będzie wspierać finansowanie budowy murawy III generacji boiska treningowego Lecha Poznań.
Mechanizm promocji pod hasłem „Kolejorzowi na nową murawę” zakłada przekazanie na ten cel 10 groszy z każdego opakowania półlitrowego marki Lech Pils. W punktach sprzedaży pojawiły się specjalnie zaprojektowane opakowania promocyjne oraz materiały POS, które zapewniają większą wyróżnialność. Na butelkach, puszkach i folii czteropaka znalazły się szczegółowe informacje o promocji, ze szczególnym wskazaniem jej celu.
Ale nagłośnienie promocji nie ogranicza się wyłącznie do sklepów. W ciągu całej promocji zaplanowano również działania wspierające, które odbywają się na stadionie Lecha Poznań. Celem akcji jest maksymalne zaangażowanie kibiców i sympatyków klubu w działania promocyjne, poprzez aktywne uczestnictwo w animacjach, jak i prawdziwe kibicowanie zakładanym efektom promocji.
Dlatego przed każdym meczem specjalne zespoły promocyjne informują o akcji. Na parkingu przed stadionem został specjalnie zaaranżowany narożnik boiska ze sztuczną trawą i chorągiewką boczną, na którym animatorzy popisując się umiejętnościami piłkarskimi i rozdając ulotki i naklejki zachęcają kibiców Lecha do wzięcia udziału w promocji.
Dodatkowo, podczas jednego z pierwszych wiosennych meczów, kibice będą mieli okazję włączyć się w akcję uczestnicząc w „kartoniadzie”, czyli ułożeniu z kartonów gigantycznego napisu. Akcja ta będzie uwieczniona na wspólnym zdjęciu.
W ciągu pierwszej połowy marca w promocji „Kolejorzowi! na nową murawę” zebrano ponad 75 tysięcy złotych. Wartość uzbieranych środków można codziennie sprawdzić na aktualizowanej stronie internetowej www.lech.poznan.pl/promocja.
Dołącz do dyskusji: Lech Lechowi