SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lego planuje globalny przetarg mediowy pierwszy raz od 15 lat

Grupa Lego, duński producent klocków, rozpoczyna przetarg na globalną obsługę mediową. Proces ten przeprowadza po raz pierwszy od 15 lat. W USA obsługi broni Starcom.

W zakresie planowania i zakupu mediów Lego współpracuje na świecie z kilkoma agencjami mediowymi. W Stanach Zjednoczonych obsługą firmy w tym zakresie zajmuje się od 2000 roku dom mediowy Starcom, należący do Publicis Media.

Z informacji, do których dotarł „Adweek” wynika, że przetarg jest na wczesnym etapie. Przedstawiciel Lego w rozmowie z tym serwisem nie zaprzeczył informacjom o rozpoczętym przetargu, ale nie podał też żadnych szczegółów na jego temat. Przekazał jedynie, że firma regularnie przegląda oferty swoich dostawców.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że w przetargu mediowym Lego biorą udział prawdopodobnie agencje reprezentujące każdą z największych grup reklamowych. Jedyną agencją, która nie może brać w nim udziału jest OMD, bo pracuje dla konkurencyjnej wobec Lego marki Hasbro.

Dołącz do dyskusji: Lego planuje globalny przetarg mediowy pierwszy raz od 15 lat

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl