SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

mBank w nowej kampanii przekonuje, że "starość też radość"

Kampania mBanku "Szczęśliwi z wiekiem" ma na celu zmianę stereotypowego postrzeganie życia na emeryturze.

„Typowy obraz emeryta, taki stary dziadek w wełnianych skarpetach…”, „wiecznie z niczego niezadowolony, zrzędliwy, na wszystko po prostu narzeka”, „to nie taka młoda osoba, z którą można na każdy temat porozmawiać czy pożartować…” – te słowa wypowiedzieli młodzi ludzie, biorący udział w najnowszej akcji reklamowej mBanku.

Młodzi i starsi dyskutują o życiu na emeryturze

mBank w ramach kampanii przeprowadził eksperyment społeczny. Zaproszono do studia 14 osób w dwóch przedziałach wiekowych – ludzi młodych (około trzydziestki) i seniorów w wieku emerytalnym. Najpierw zapytano trzydziestolatków, jak wyobrażają sobie życie na emeryturze. Następnie te przesiąknięte negatywnymi stereotypami wypowiedzi usłyszeli prawdziwi emeryci, którzy – jak się okazało - mają zupełnie inne zdanie na ten temat. Dla nich życie na emeryturze to „złoty czas, kiedy nic nie muszą, a mogą”.

Z eksperymentu powstał emocjonalny, ponad 3-minutowy materiał video, który emitowany jest

w kinach Helios i Multikino oraz w social mediach. Wszyscy bohaterowie, ich wypowiedzi, gesty i emocje są autentyczne, niezapisane w żadnym scenariuszu.

Ponadto w kampanię zaangażowali się influencerzy: Dorota Szelągowska, Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor, którzy opowiedzieli o własnych przemyśleniach na temat życia na emeryturze oraz podzielili się intymnymi wspomnieniami na temat ich rodziców i dziadków.

Kampanię dla marki mBank zrealizowała agencja Grey.

  • Więcej informacji:
  • MBank

Dołącz do dyskusji: mBank w nowej kampanii przekonuje, że "starość też radość"

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Max
Dojrzałość jest „be”, bo dojrzałymi ludźmi trudniej jest manipulować. Stąd to usilne promowanie coraz młodszych i głupszych na wzory do naśladowania
6 4
odpowiedź
User
designer
trochę jak kampania Dove ;)
0 0
odpowiedź