Metamorfoza gazety 'Metro'
16. października 'Metro' ukaże się w nowej makiecie.
”Obserwując potrzeby rynku czytelniczego i ogłoszeniowego oraz stałe "dorastanie" tego tytułu widzimy, że trzeba jeszcze mocniej się rozwijać, iść do przodu, zaskakiwać i być co raz lepszym. Takie mamy przed sobą cele, stały rozwój, bycie liderem, bycie w czołówce. Nie poprzestajemy na tym co udało nam się zbudować, idziemy dalej”- powiedziała Joanna Parczyńska, wydawca „Metra”.
Nowa makieta została zaprojektowana przez Magdalenę Mamajek-Mich, dyrektor artystyczną „Metra".
Za prace od strony redakcyjnej odpowiada Marzena Filipczak, redaktor naczelna. „Metro” będzie bardziej newsowe, będzie publikować więcej informacji z kraju i ze świata.
- Wszystkie wprowadzane zmiany mają na celu podniesienie wartości tytułu nie tylko dla czytelników, ale również dla reklamodawców. Nowa makieta „Metra" to nowe, większe możliwości reklamowe wzbogacające sprawdzone rozwiązania w zakresie oferty ogólnopolskiej i lokalnej dziennika, za które odpowiada dział handlowy „Metra” z centralą w Warszawie oraz przedstawicielami w siedmiu największych regionach - podano w inofmracji przesłanej do wortalu Wirtualnemedia.pl.
Od kwietnia 2005 „Metro” jest dziennikiem ogólnopolskim.
Dołącz do dyskusji: Metamorfoza gazety 'Metro'