SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Microsfot z WSJ

Microsoft będzie nowym dostawcą reklam na stronach internetowych należących do The Wall Street Journal.

Umowa dotyczy reklam w postaci linków tekstowych, pojawiających się na dole artykułów umieszczanych na stronie WSJ.com, a także umieszczanych nad wynikami wyszukiwania w serwisie - informuje serwis TechWeb.

Porozumienie, którego szczegółów finansowych nie ujawniono, dotyczy również wielu innych stron należących do wydawnictwa Dow Jones & Co. (obecnego właściciela WSJ, który niedawno został przejęty przez koncern Ruperta Murdocha News Corp.), m.in. Barrons.com, MarketWatch.com i AllThingsD.com.

Do tej pory WSJ korzystał w tym zakresie z usług dwóch różnych dostawców reklam - firmy Pulse 360 w przypadku reklam na dole artykułów oraz Business.com w przypadku płatnych reklam w wyszukiwarce.

umowa między Microsoftem i WSJ zacznie obowiązywać od 1 lutego. Nie będzie ona miała wpływu na reklamy graficzne w serwisie. Ich dostawcą jest firma DoubleClick Inc., której przejęcie planuje Google.

źródło: TechWeb

Dołącz do dyskusji: Microsfot z WSJ

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl