Microsfot z WSJ
Microsoft będzie nowym dostawcą reklam na stronach internetowych należących do The Wall Street Journal.
Umowa dotyczy reklam w postaci linków tekstowych, pojawiających się na dole artykułów umieszczanych na stronie WSJ.com, a także umieszczanych nad wynikami wyszukiwania w serwisie - informuje serwis TechWeb.
Porozumienie, którego szczegółów finansowych nie ujawniono, dotyczy również wielu innych stron należących do wydawnictwa Dow Jones & Co. (obecnego właściciela WSJ, który niedawno został przejęty przez koncern Ruperta Murdocha News Corp.), m.in. Barrons.com, MarketWatch.com i AllThingsD.com.
Do tej pory WSJ korzystał w tym zakresie z usług dwóch różnych dostawców reklam - firmy Pulse 360 w przypadku reklam na dole artykułów oraz Business.com w przypadku płatnych reklam w wyszukiwarce.
umowa między Microsoftem i WSJ zacznie obowiązywać od 1 lutego. Nie będzie ona miała wpływu na reklamy graficzne w serwisie. Ich dostawcą jest firma DoubleClick Inc., której przejęcie planuje Google.
źródło: TechWeb
Dołącz do dyskusji: Microsfot z WSJ