Microsoft sprzedaje Razorfish
Microsoft wynajął firmę Morgan Stanley do znalezienia kupca na agencję cyfrową Razorfish.
Potencjalnym nabywcą może okazać się francuski holding reklamowy Publicis Groupe, który zapowiadał niedawno, że ma w swoich planach przejęcia w sektorze reklamy cyfrowej.
Koncern z Redmond kupił Razorfish w 2007 roku, w ramach przejęcia za 6 miliardów dolarów zajmującej się reklamą online firmy aQuantive. Wcześniej agencja nosiła nazwę Avenue A Razorfish.
Według analityków rynku, Razorfish może być aktualnie warta od 600 do 700 milionów dolarów. Mająca swoją siedzibę w Seattle jedna z największych cyfrowych agencji na świecie zatrudnia ponad 2 tysiące pracowników, a wśród jej klientów są takie marki jak Adidas, Audi, Coca-Cola, Disney, Kraft i Nike.
Oprócz Publicis Group, jako potencjalnych nabywców Razorfish, wymienia się również inne duże grupy reklamowe, takie jak Omnicom czy WPP.
Dołącz do dyskusji: Microsoft sprzedaje Razorfish