SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Microsoft sprzedaje Razorfish

Microsoft wynajął firmę Morgan Stanley do znalezienia kupca na agencję cyfrową Razorfish.

Potencjalnym nabywcą może okazać się francuski holding reklamowy Publicis Groupe, który zapowiadał niedawno, że ma w swoich planach przejęcia w sektorze reklamy cyfrowej.

Koncern z Redmond kupił Razorfish w 2007 roku, w ramach przejęcia za 6 miliardów dolarów zajmującej się reklamą online firmy aQuantive. Wcześniej agencja nosiła nazwę Avenue A Razorfish.

Według analityków rynku, Razorfish może być aktualnie warta od 600 do 700 milionów dolarów. Mająca swoją siedzibę w Seattle jedna z największych cyfrowych agencji na świecie zatrudnia ponad 2 tysiące pracowników, a wśród jej klientów są takie marki jak Adidas, Audi, Coca-Cola, Disney, Kraft i Nike.

Oprócz Publicis Group, jako potencjalnych nabywców Razorfish, wymienia się również inne duże grupy reklamowe, takie jak Omnicom czy WPP.

Dołącz do dyskusji: Microsoft sprzedaje Razorfish

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl