SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Miesięczniki dla kobiet sprzedają się dobrze

Segment ekskluzywnych magazynów kobiecych utrzymał poziom sprzedaży z zeszłego roku

Segment ekskluzywnych magazynów kobiecych utrzymał poziom sprzedaży z zeszłego roku. Liderzy ponieśli niewielkie straty, a trzy pisma o polskim rodowodzie zanotowały spektakularny wzrost.

"Zwierciadło", "Pani" i "Uroda" sprzedawały w trzech kwartałach tego roku średnio o 23,6, 31 i 37,4 proc. więcej niż w tym samym okresie 2002 r.

Luksusowym magazynom dla kobiet przewodził nadal "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer), na drugim miejscu był "Cosmopolitan" (Marquard Media Poland) i "Elle" (Hachette Filipacchi Polska). Każde z pism pierwszej trójki straciło na sprzedaży w trzech kwartałach tego roku od 2 do ponad 4 procent.

Prymat "Twojego Stylu" w tym segmencie jest jednak zagrożony. W sprzedaży egzemplarzowej przewodzi "Glamour" (G+J Polska) i ma także wyższą średnią za trzy kwartały - 302 355 egz. - chociaż ukazuje się dopiero od kwietnia 2003. Ten magazyn miał także najlepszą sprzedaż we wrześniu - 251 954 egz., potem był "Twój Styl" - 240 552 egz., "Cosmopolitan" - 147 325 egz., i "Elle" - 102 828 egz.

Dołącz do dyskusji: Miesięczniki dla kobiet sprzedają się dobrze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl