Multimedia Polska promuje wideo na żądanie
Celem kampanii Multimedia Polska, której hasło brzmi "Holly VOD w Twoim domu", jest promocja usługi VOD. Działania obejmują outdoor, prasę oraz promocję w punktach sprzedaży.
Wykorzystano w nich słynny znak Hollywood na wzgórzach Los Angeles. Kampanię uzupełnią działania ambientowe i eventy w kinach.
Przygotowana przez Demo Effective Launching kampania domowej wypożyczalni filmów (VOD) to jedna z pierwszych zintegrowanych akcji promujących usługę wideo na żądanie na rynku polskim. Zaplanowano ją na dwa ostatnie miesiące roku, w tym czas świąt Bożego Narodzenia i Sylwestra, czyli okres, kiedy Polacy spędzają najwięcej czasu przed telewizorem.
Nad projektem pracował zespół w składzie: Anna Jastrzębska (account executive), Brydzia Ambroża Urbanek (copywriter), Roman Kondratiuk (art director), Paulina Jemczura (graphic & DTP operator). Ze strony Multimedia Polska za akcję odpowiada Piotr Lipski (kierownik działu komunikacji marketingowej).
Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska promuje wideo na żądanie