SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Multiscreening w Wirtualnej Polsce

Biuro Reklamy Wirtualnej Polski wprowadza nową formę reklamową.

Multiscreening, bo o nim mowa, jest nowością wśród reklamowych propozycji portali internetowych. T forma integruje wizualnie „miejsce billboardowe” oraz marginesy serwisu internetowego, pozwalając jednocześnie na dynamiczną zmianę zastosowanej kreacji reklamowej - podano  wkomunikacie.

Reklama, zamieszczona na wybranej stronie portalu, polega na emisji serii kreacji flash, bądź .gif, zmieniających się co kilkanaście sekund. Taki przekaz znajduje doskonałe zastosowanie przy kampaniach brandingowych.

„By w pełni wyeksponować przekaz reklamowy, po załadowaniu strony oczom użytkownika ukazuje się animowana prezentacja flash o maksymalnych wymiarach 990x400px. Można ją zamknąć standardowym krzyżykiem. Przywrócenie pełnej reklamy następuje przez naciśnięcie specjalnego znaczka, który pojawia się w miejscu krzyżyka po zwinięciu kreacji”.  – wyjaśnia Michał Tober z Biura Reklamy WP

Reklama zmniejsza się do ustalonej wysokości (billboard, doublebillboard lub inny wybrany przez reklamodawcę wymiar). Ta operacja nie powoduje jednak wyłączenia aktywnej zmiany kolorów tła i grafiki. Multiscreening, poza formatem .swf, pozwala na emisję .gif-ów lub .jpg-ów. Może przybrać, w zależności od oczekiwań klienta, także formę statyczną.

Biuro Reklamy WP błyskawicznie reaguje na zmiany oczekiwań klientów, wprowadzając do swej oferty atrakcyjne wizualnie, zaawansowane technologicznie formy reklamowe. Obok rozwiązań, którym można już nadać miano „tradycyjnych” (billboardy, brandmarki, scroll banery, toplayery, skyscrapery, itp.) proponuje reklamodawcom szereg reklam niestandardowych, prezentowanych w nietypowych miejscach na stronie, takich jak WordLayer, WPdot, Corner Pump-Up, a także VideoAd, In-Stream VideoAd, czy serwisy dedykowane. Obecnie Biuro Reklamy WP oferuje klientom najszerszą w polskim Internecie listę produktów reklamowych, która liczy już kilkadziesiąt pozycji.

Przykład multiscreeningu WP
http://www.wp.pl/?adv=1&forma=multiscreening

Dołącz do dyskusji: Multiscreening w Wirtualnej Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl