SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Muzo.pl - aplikacja muzyczna z milionem piosenek od ipli

Zarządzająca iplą firma Redefine udostępniła aplikację Muzo, która pozwala słuchać około miliona piosenek. Za darmo - przez 20 godzin w ciągu miesiąca, a bez ograniczeń - za 9,9 lub 19,9 zł miesięcznie.

Aplikację Muzo można bezpłatnie pobrać z serwisu muzo.pl. Piosenek słucha się w niej w formie streamingu online, bez pobierania ich na dysk. Baza aplikacji obejmuje około milion utworów - zarówno polskich, i jak i zagranicznych wykonawców - z oferty największych wytwórni (Sony Music, Universal Music) oraz niezależnych wydawców (m.in. Prosto i My Music) dystrybuowanych przez firmę Propolis Media.

Redefine prowadzi rozmowy z innymi wytwórniami, takimi jak EMI Music, Warner Music czy Orchard. W efekcie zasoby Muzo do końca roku mają się zwiększyć do 5 milionów piosenek.


Dostęp do piosenek w Muzo jest oferowany w ramach trzech pakietów: darmowego oraz dwóch płatnych. - Uważamy, że internauci muszą poznać, na czym polega proponowany przez nas sposób konsumpcji muzyki: nie trzeba pobierać i kopiować plików ani kupować nośników czy osobnych ścieżek audio, za to w dowolnym czasie można mieć legalny i pełny dostęp do gigantycznej bazy muzyki - uzasadnia Jarosław Rawicki, szef Muzo. 

Pakiety dostępu do oferty Muzo – funkcjonalności i miesięczne ceny
muzo muzo+ muzoGO
Dostęp do całej bazy muzycznej poprzez aplikację na PC Nielimitowany dostęp do zasobów muzo poprzez aplikację na PC Nielimitowany dostęp do zasobów muzo poprzez aplikację na PC oraz urządzenia mobilne 
20 h słuchania muzyki miesięcznie  Brak reklam Brak reklam
0,00 zł 9,90 zł 19,90 zł


W Muzo obowiązuje podział bazy utworów ze względu na podobnych wykonawców. Aplikacja umożliwia wyszukiwanie artystów i piosenek, tworzenie własnych playlist i dzielenie się nimi ze znajomymi. Propozycje playlist - zgodne z tradycyjnymi gatunkami muzycznymi - znajdują się w zakładce „radio”.

Muzo można zintegrować ze swoim kontem na Facebooku: logować się tymi samymi danymi, a potem polecać znajomym utwory, albumy i playlisty. W planach jest dalsze rozwijanie funkcji społecznościowych aplikacji i integrowanie jej z innymi serwisami zewnętrznymi.

Aplikacja jest dostępna na komputerach z systemem Windows oraz telefonach z systemem Android (w przygotowaniu wersja na iOS). Mobilne Muzo - dostępne tylko dla użytkowników płacących 19,90 zł miesięcznie - pozwala pobierać dowolnie dużo piosenek do pamięci telefonu, a potem słuchać ich w trybie offline, nie ponosząc kosztów transferu danych z internetu.

Przedstawiciele Redefine nie ujawniają, ile firma zainwestowała w Muzo, ilu użytkowników chce pozyskać dla aplikacji w ciągu roku ani kiedy ma ona stać się rentowna. Wiadomo natomiast, że źródłami przychodów mają być zarówno opłaty od użytkowników, jak też reklamy.

Wprowadzenie Muzo będą wspierać działania promocyjne prowadzone przez Redefine we współpracy z Cyfrowym Polsatem, telewizją Polsat i Polkomtelem (wszystkie te firmy należą do holdingu Zygmunta Solorza-Żaka). I tak dla abonentów Cyfrowego Polsatu przygotowano specjalne oferty promocyjne obejmujące pakiet muzo+. Muzo będzie też serwisem partnerskim dla emitowanego w Polsacie show „Must Be The Music. Tylko Muzyka” oraz dla należącego do Polkomtela serwisu Muzodajnia.pl.

Dołącz do dyskusji: Muzo.pl - aplikacja muzyczna z milionem piosenek od ipli

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
henry
HAHAHAHAH prawie umarłem ze smiechu czytajac ten donos;) a ci nadal probuja wyciagnac kase od biednych Polaków, którzy to samo maja za totalna darmoche na Youtube. POWODZENIA! haha
0 0
odpowiedź
User
h
ciekawe co na to Interia.pl...? http://muzzo.pl - mozna spokojnie uderzyc o plagiat. to troche tak jakby zaklady obuwnicze w nowym targu zaczely produkować bezkarnie rEboki. niby jedna literka mniej ale skojarzenie mylne pozostaje.
0 0
odpowiedź
User
User
Jakość kiepska, cena wysoka, poza tym jeśli chodzi o "zasoby" to jest to tylko komercyjny chłam z największych wytwórni. Te 9,99 zł to nie byłoby głupie ale nie za to samo co leci w radio... YouTube wygrywa.
0 0
odpowiedź