SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nestlé: Łagodny smak kawy o każdej porze dnia

Nestlé Ricore to łagodna mieszanka kawy i cykorii, którą można pić o każdej porze dnia - taki jest główny przekaz najnowszego filmu reklamowego, który na zlecenie firmy Nestlé Polska S.A. przygotowała agencja reklamowa Publicis. Odbiorcami kampanii są wykształcone mieszkanki dużych i średnich miast.

30 sekundowy spot pokazuje parę sąsiadów, którzy po mile spędzonym wieczorze rozstają się u drzwi mieszkań. Mężczyzna nie chce kończyć spotkania i proponuje wypicie wspólnie kawy. Znajoma z wątpliwością w głosie odpowiada: "Na kawę to już jest chyba trochę za późno". Przekonany o swoim zwycięstwie sąsiad wyjmuje z papierowej torby kawę Ricore. W tym momencie lektor mówi: "Dzięki wyjątkowemu połączeniu kawy rozpuszczalnej i cykorii Ricore od Nestlé ma tak wyjątkowy smak, że można ją pić przez cały dzień.

Film reklamowy można będzie zobaczyć od 1 października w TVN//TVN7/TVN STYLE, TVP, Polsat, TV4 i kanałach At Media.

Media zaplanował Mediaedge:cia.

Kampania - "Ricore od Nestle. Łagodny smak kawy o każdej porze dnia"

Klient: Nestlé Polska S.A.

Przedstawiciel klienta:

Monika Popławska - Beverages Division Director
Zbigniew Skarzyński - Marketing Manager
Bartosz Hasulak - Marketing Assistant

Agencja: Publicis

Client Service:
Adam Miecznikowski - Group Account Director
Magdalena Jakubiuk - Account Manager

Kreacja:
Adam Radziun - Art Director
Aleksandra Merecz - Copywriter
Scenariusz - Adam Radziun, Maria Bator, Aleksandra Merecz

Produkcja:
Reżyser - Krzysztof Pawłowski
Zdjęcia - Witold Płuciennik
Montaż: postprodukcja - Orka Film
Dom produkcyjny Opus
Dom Mediowy: Mediaedge:cia

Dołącz do dyskusji: Nestlé: Łagodny smak kawy o każdej porze dnia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl