Netia pokaże wszystkie mecze Euro 2008
Internetowe transmisje tegorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej będą dostępne w internetowej ofercie Netii. Operator porozumiał się w tej kwestii z dysponującym prawami do transmisji Polsatem.
- Wszystkie 31 meczów Euro 2008 dostępnych będzie w internecie. Nikt wcześniej nie przedstawił podobnej oferty na naszym rynku - powiedział wczoraj Piotr Czapski, członek zarządu Netii.
- Ta oferta stanowi kolejny krok w budowaniu Internetu Netii, opierającego się nie tylko na samym dostępie do sieci, ale w dużej mierze na dodatkowych treściach i usługach - mówił Czapski.
Partnerem przedsięwzięcia jest Polsat, jak na razie posiadający Euro 2008 na wyłączność. Warunki porozumienia między oboma podmiotami zawarto w liście intencyjnym. Postanowiono w nim, że oprócz bezpośrednich relacji ze spotkań, abonent otrzyma materiały VOD, w tym nagrania studia Polsat Sport, wywiady i komentarze, wybrane akcje w przerwie i po zakończeniu meczu, dostęp do statystyk.
Pakiet instalacyjny, oprócz playera, potrzebnego do obejrzeniu meczu na komputerze, zawiera dodatkowe funkcjonalności, w tym te społecznościowe, jak komunikator umożliwiający kontaktowanie się z innymi kibicami - również w czasie rzeczywistym. Istnieje też możliwość wyboru komentatora meczu. Często będą nimi sami internauci.
- Ofertę Euro 2008 kierujemy do posiadaczy szybkiego internetu. Przy prędkości 1 Mbps obraz nie skacze, nie zawiesza się i jest wyjątkowo czytelny - mówił Piotr Czapski. W marcu br. Netia miała 258 tys. klientów szerokopasmowego internetu. To 80 proc. wszystkich klientów sieci.
W trakcie czerwcowych mistrzostw Netia planuje wzmocnienie własnej sieci szkieletowej. Na głównych węzłach pojawią się dodatkowe serwery, zapewniające dobrą jakość przekazu.
Karnet na 31 meczów dostępny jest za 35 zł, a w promocji za 14,90 zł. Z rabatu skorzystać można do 15 maja. Oferta skierowana jest zarówno do nowych jak i do starych klientów, z tym że ci ostatni powinni z niej skorzystać najpóźniej w terminie majowym. Tuż przed Mistrzostwami Europy 6 czerwca trwać będzie sprzedaż biletów na konkretne mecze. Cena jednego biletu wynosi 4,90 zł (dla klientów Netii) i 6 zł dla pozostałych osób.
- Euro 2008 wsparliśmy kampanią promocyjną - powiedział Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii.
Przygotowano 30 i 15-sek. spoty. Kampania obejmie też prasę, zarówno codzienną, jak i magazyny sportowe. Layouty pojawią się również w internecie. Pojawią się też materiały POS.
Netia stawia na treści, dlatego w najbliższym czasie użytkownicy otrzymają możliwość uczestniczenia w kolejnych wydarzeniach multimedialnych, w tym w internetowych festiwalach filmowych.
Dołącz do dyskusji: Netia pokaże wszystkie mecze Euro 2008