SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netizens dla marki Signal

Agencja interaktywna Netizens, na zlecenie Unilever Polska, zrealizowała serwis produktowy oraz kampanię internetową dla marki Signal.

Strona www.signalwhitenow.pl wspiera wprowadzenie na rynek nowej pasty do zębów, Signal White Now.

signal

Kampania w internecie pojawiła się w serwisach kobiecych, plotkarskich i społecznościowych m.in. takich jak Kobieta.pl, Polki.pl, Wizaż.pl, Pudelek.pl, Lansik.pl, Fotka.pl oraz Gazeta.pl i o2.pl i łącznie będzie trwała sześć tygodni.

Za planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy Media Direction.

Dołącz do dyskusji: Netizens dla marki Signal

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl