SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania 'Coke Side of Life'

Coca-Cola rozpoczyna kampanię 'Witaj po radosnej stronie życia. Coca-Cola', będącą integralną częścią międzynarodowej kampanii o nazwie 'Coke Side of Life'.

Platforma komunikacyjna po raz pierwszy od wielu lat zintegrowana jest wokół jednej (wspólnej dla wszystkich rynków), przewodniej idei – Witaj po radosnej stronie życia. Coca–Cola, czyli popatrzmy na „lepszą” stronę świata.

Celem kampanii jest przypomnienie wyjątkowej roli jaką Coca-Cola spełnia w życiu – zarówno jako produkt, jak i jako marka, podano w komunikacie.

„To trochę jak w starym, dobrym małżeństwie – z naciskiem na dobrym. Chcemy przypomnieć, dlaczego się kochamy i dlaczego ciągle jesteśmy ze sobą. – tłumaczy Mikołaj Ciaś, brand manager Coca-Cola w Polsce – Wiemy, że wspólne lata spędzone z konsumentami to wielka wartość i musimy ją pielęgnować.  Coca–Cola chce przypomnieć o tym, dlaczego została wybrana i podkreślić, że to nie jest wybór przypadkowy.” – dodaje Mikołaj Ciaś.

Dotychczasowa percepcja marki budowana wokół myśli „Coca–Cola jest zawsze ze mną” („Coke is around”) zostaje zastąpiona przekazem „Tylko Coca–Cola może to zrobić” („Only Coke can do”).

Jak podano w komunikacie kampania składa się z trzech etapów:

I.Zauroczenie, czyli magia smaku (Romance Coke, the liquid)

Ten etap przypomina o wyjątkowych cechach samego produktu: świeży, orzeźwiający,  pobudzający emocje smak.
Emitowany od początku lipca (na ekranach TV oraz w kinach) 45-sekundowy spot „Happiness Factory” stanowiący główną część tego etapu kampanii – idealnie oddaje klimat przekazu. Możemy zrozumieć skąd ten wyjątkowy smak, widząc ile uczucia włożone jest w prace nad każdym, pojedynczym produktem.

II.Rozkochanie, czyli głębia wartości (Celebrate Coke’s brand values).

Na tym etapie przypomniane będą wartości marki, jej innowacyjność, optymizm  i otwartość na ludzi (connectivity).
Coca–Cola przypomni o tym, dlaczego jest kochana i da kolejne powody do budowania tego uczucia.
Będzie namawiała i inspirowała do poszukiwania nowych możliwości, zbliżania się do siebie ludzi, którzy – choć odmienni na wiele sposobów – patrzą na świat tak samo jak Coca–Cola:  POZYTYWNIE.

III.Przeznaczenie, czyli miejsce w sercu (Demonstrate Coke’s role in our lives)

Etap III ma przypomnieć i uświadomić rolę, jaką Coca-Cola pełni w życiu swoich konsumentów.
Coca–Cola będzie zachęcała do nieustannego „utrwalania” tej szczególnej relacji pomiędzy marką a jej wielbicielami poprzez przypominanie najlepszych chwil i skojarzeń. Będzie namawiała do szukania nowych przygód i odkrywania kolejnych, radosnych stron życia.

Każdy etap kampanii będzie intensywne komunikowany w mediach.W fazie pierwszej wykorzystano:

Telewizja (Polsat, TVN, TVN7) – spot 45 sekund (Happiness Factory)
Kino – spot 45 sekund
Kino – spot 45 sekund
Internet – coke.pl

Kampania powstała we współpracy z:
 Kreatywna adaptacja: Publicis
 Media: Starcom
 Internet: K 2
 Public Relations: TFC.

We wrześniu zrealizowany będzie projekt muzyczny pod nazwą “Coke – Live Music Festival”, stanowiący integralną cześć kampanii „Witaj po radosnej stronie życia. Coca–Cola.”

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania 'Coke Side of Life'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl