SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania reklamowa firma Volvo

Specjalna oferta zakupu samochodów Volvo

Do końca listopada 2003 specjalną ofertę finansowania zakupu nowych samochodów wspierać będzie kampanią reklamową firma Volvo.

W ramach programu "Raty 0%", obowiązującego do końca grudnia 2003, Volvo oferuje zakup modeli S/V 40 oraz S60 z zachowaniem 0% rat w przypadku korzystania z kredytu lub leasingu. Kampania skierowana jest do grupy klientów z segmentu SOHO oraz dla klientów korporacyjnych. Jej celem jest zachęcenie do odwiedzenia salonu, przeprowadzenia jazdy próbnej oraz skorzystania z atrakcyjnej oferty.

Kampania przeprowadzana jest przy użyciu wielu kanałów komunikacji: prasy (m. in. GW, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Puls Biznesu, Wprost, Polityka, Newsweek), radia (Radio ZET oraz stacje lokalne) oraz internetu (Onet, WP, Interia oraz wybranych serwisów biznesowych). Dodatkowo wspierana jest e-mailingiem, mailingiem bezpośrednim oraz akcjami telemarketingowymi.

Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska oraz jego wyodrębniony dział reklamy cyfrowej - m digital. Kreację przygotowały agencja U-Boot oraz K2.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa firma Volvo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl