SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania Semi Line

W sierpniu rozpoczęła się kampania promocyjno - reklamowa firmy Semi Line.

Działania reklamowe pod hasłem „Odjazdowa Promocja Semi Line” obejmują outdoor, radio, prasę oraz punkty sprzedaży w całym kraju.

Kampania swym zasięgiem obejmuje 16 największych miast Polski. Przekaz adresowany jest do ludzi młodych. W działaniach promocyjnych wykorzystano tablice o formacie 4x3, które udostępniła firma Clear Chanel Poland. 

Semi Line na ponad 400 tablicach, znajdujących się w głównych punktach komunikacyjnych promuje nową kolekcję marki Semi Line, a także zaprasza swoich klientów do udziału w  zabawie (konkursie sms-owym), w której  na zwycięzców czeka 1000 wspaniałych nagród (skutery, rowery, plecaki rowerowe i turystyczne, śpiwory, plecaki komputerowe) www.semi-line.com.pl  Konkurs oparty jest na prostym mechanizmie, który umożliwia szybkie włączenie się do akcji (wystarczy nabyć dowolny produkt marki i wysłać sms  o treści Semi Line - koszt sms 1.22,-zł brutto). Każdego dnia uczestnicy konkursu wygrywają nagrody. Obsługę konkursu w zakresie płaszczyzny sms opracowała firma Mobiltek z Krakowa.

Layout wykorzystywany w reklamie zewnętrznej, który jest również motywem przewodnim na plakatach i ulotkach zamieszczonych przy produktach, utrzymany jest w letniej konwencji i nawiązuje do aktywnego trybu życia głównej grupy docelowej jaką jest młodzież.

Celem akcji jest poinformowanie rynku o nowych produktach w asortymencie linii oraz ugruntowanie wizerunku marki Semi Line jako marki godnej zaufania klientów. 
Kampania została przygotowana we własnym zakresie Semi Line i potrwa do 10 września.

Od początku istnienia (16 lat na rynku) głównym asortymentem firmy Semi Line są plecaki młodzieżowe, tornistry,  plecaki turystyczne, zestawy podróżne,  torby fitness.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Semi Line

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl