Nowa osoba w dziale obsługi klienta Great Open House
Agnieszka Skomro dołączyła do zespołu działu obsługi klienta w agencji Great Open House.
Dotychczas pracowała w Polkomtel S.A. w Departamencie Klientów Korporacyjnych.
W Great Open House Agnieszka Skomro objęła stanowisko Junior Account Executive dołączając do zespołu obsługującego firmę Morliny.
Dbając o wysoką jakość usług, konsekwentna rozbudowa działu obsługi klienta, to nasz cel strategiczny - powiedział Robert Kołodziejczyk, Prezes agencji Great Open House. Agnieszka Skomro to kolejna osoba, którą przyjęliśmy w tym roku do działu obsługi klienta - dodał.
W Polkomtel S.A. Agnieszka Skomro pracowała przy projektach realizowanych przez Departament Komunikacji Marketingowej i Dział PR dla klientów korporacyjnych. Do jej obowiązków należało także kompleksowe wsparcie zespołu specjalistów ds. klientów.
Największa pasją Agnieszki jest narciarstwo. Wolne chwile poświęca na czytanie książek przy dźwiękach muzyki z kręgu smooth jazz, (jest fanką Stinga).
Dołącz do dyskusji: Nowa osoba w dziale obsługi klienta Great Open House