Nowatorskie kampanie reklamy zewnętrznej
Marka Lancome po raz pierwszy na nośnikach reklamy zewnętrznej
Trwa kampania reklamowa nowego zapachu dla kobiet firmowanego marką Lancome – Attraction. Kampania prowadzona jest na nośnikach typu backlight należących do AMS.
Właścicielem marki Lancome jest koncern kosmetyczny L’Oreal. Jest to już druga po kampanii zapachu Emporio Armani Night akcja reklamowa produktu z porfolio dóbr luksusowych koncernu realizowana na nośnikach reklamy zewnętrznej.
„Właściwości backlightu sprawiają, że jest to znakomity nośnik do ekspozycji produktów luksusowych. Świetne layouty Emporio i Lancome’a wspaniale wykorzystują możliwości backlightów. Z punktu widzenia dopasowania layoutu do nośnika to wzorcowe projekty i bardzo dobre kampanie” komentuje Sławomir Jędrzejewski, Wiceprezes Zarządu AMS i Dyr. ds. Sprzedaży.
Backlighty są najbardziej spektakularnymi nośnikami reklamy zewnętrznej. Wielkość i świetne właściwości ekspozycyjne związane z zastosowaniem materiału winylowego i równomiernie rozłożonego oświetlenia zapewniają wyjątkową skuteczność przekazu reklamowego.
Kreację kampanii Attraction przygotowała agencja Publicis. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Optimedia.
Dołącz do dyskusji: Nowatorskie kampanie reklamy zewnętrznej