"Orzeł czy reszka" reklamuje się w prasie kobiecej
W czasopismach kobiecych wydawnictwa Marquard trwa kampania reklamowa konkursu "Orzeł czy reszka". Zabawa opiera się na SMS-owej grze w ciemno.
Zamieszczana w czasopismach kobiecych wydawnictwa Marquard reklama konkursu "Orzeł czy reszka" zachęca do wysłania SMS-a o treści "OV.Orzel" lub "Ov.Reszka". W wiadomości zwrotnej otrzymuje się informację o nagrodzie finansowej lub rzeczowej, którą można otrzymać. Wysyłając kolejne SMS-y, zwiększa się pulę swoich wygranych.
"Orzeł czy reszka" jest reklamowany w tygodniku "Pani Domu" oraz miesięcznikach "Joy", "Cosmopolitan", "Olivia" i "Shape". Koncepcją konkursu - zaplanowanego do 24 czerwca - oraz jego obsługą prawną i wsparciem reklamowym zajmuje się - na zlecenie wydawnictwa Marquard - firma One-2-One Media Solution.
Dołącz do dyskusji: "Orzeł czy reszka" reklamuje się w prasie kobiecej